Var dig själv, det finns redan så många andra!

Alla inlägg den 25 april 2010

Av Rebecka - 25 april 2010 14:42


Snart är det dags att hoppa in i bilen och köra iväg mot jobbet. Blir att jobba sex timmar, men det är inte så farligt och om jag tror rätt så stänger jag med Sofia.. så kan inte klaga för fem öre.


Idag har vi varit på loppis... var chaffis åt mormor, mamma och pappa. Vi var på Torekällberget och Gamla ÖB (Nilssons loppis?). Och självklart kom vi inte hem tomhänt. Nej, vi köpte två kokböcker (GI-recpet), två tavlor, glasdjur och några gummor..haha säger bara: Mamma då!   


Sen har vi hunnit bada en sväng i badtunnan också, idag var det bara 39 grader. Det var mysigt! Fast man fick fixa håret och ansiktet en gång till, men det är det allt värt. Hihi.

Av Rebecka - 25 april 2010 09:57


Äntligen klar med B-uppsatsen! Wihooo..


Får läsa igenom den några gånger till för att se om jag hittar något stavfel eller något, men annars känns det helt färdigt. Den ska vara inskickad till läraren i morgon innan klockan 10, och om jag inte hittar något under dagen så är det ju bara att skicka in den idag.


Sen får vi se hur det blir.. vi ska få en annan uppsats och opponera på varandra. Det blir onsdag eller fredag som jag förstår det, men det får vi se. Läraren lär ju skicka ut en mail om det. Hoppas hoppas det blev bra nu!!


Tror jag ska jobba idag också, August ville bli av med sin tid och nu när jag ändå är klar så kan jag lika gärna jobba. Pengar idag jö, söööndag.  

Presentation

Bloggvärde

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid föredrar du?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Klockan

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Gästboken

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards