Var dig själv, det finns redan så många andra!

Alla inlägg den 24 april 2010

Av Rebecka - 24 april 2010 21:32


Nu har man tagit sig ett litet dopp i badtunnan, satt iaf en halvtimma innan man höll på att smälla av av värmen. Var 40 grader när vi hoppade i, och något varmare blev det efter ett tag.


Nu efteråt har vi degat i soffan och tagit ett stort glas vatten. Dags att lägga sig i sängen och plugga lite, sista dagen i morgon för uppsatsen. Bäst att ägna lite tid åt den nu.


 

Knallröd efter doppet i tunnan, hihi.


Sådär, nu kan alla sova mysigt när ni sett en bild på mig! Hahaha!

Av Rebecka - 24 april 2010 18:46


Jaha, då har man fått en Herman att ta hand om. Fått en lapp vad man ska göra dag för dag tills man ska baka ut och ge den vidare. Ett jäkla görande, haha. Här finns det hur man ska göra, och om man vill börja med det.. kanske ska testa?


Just nu så bubblar den iaf, så den är inte död.. puuh! 


Haha, Emma... du får en Herman sen, bara så du vet. hihi.

Av Rebecka - 24 april 2010 18:38


Då har man precis ätit upp kvällsmaten som bestod av två små köttbitar och grillade grönsaker, mums! Det behövdes efter denn dag på jobbet.. och tyvärr Roddan orkar jag inte komma till dig ikväll men hoppas det blir en superkul kväll!! Grattis på dig än en gång.


På jobbet har det varit mycket att göra, springa hit och dit. Stackars Berra som inte riktigt kan gå ordentligt än, men tycker vi ordnar det väldigt bra ändå. Haha och varje gång jag gick in i omklädningsrummet eller på toan ser jag min nya frilla och tycker jag ser helt annorlunda ut. Haha, men snyggt är det. 


Nu ska jag gotta mig med lite popcorn och titta på Wild Kids och Körslaget innan jag hoppa i badtunnan en sväng.. sååå skönt!

Presentation

Bloggvärde

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid föredrar du?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Klockan

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Gästboken

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards