Var dig själv, det finns redan så många andra!

Direktlänk till inlägg 27 maj 2010

Komisk träff på jobbet =P

Av Rebecka - 27 maj 2010 21:18


Haha, måste bara berätta att Freddie var inne och handlade av mig idag. En grabb från Sollentuna som jag pratat med.. jaa, är det runt fyra år (?) på nätet och sms. Aldrig träffat honom innan, och idag stod han bara där i kassan och köpte mat av mig. Hahaha, så jäkla komiskt! Kände ju igenom honom från kort och så.. men chockad blev jag allt ändå! Tyvärr var det mycket folk just då så vi hann bara byta några ord innan han gick. Får bli en annan gång Freddie! Hehe. Och du... varna mig nästa gång, haha!


Just nu går semifinalen i Eurovision song contest på svt1, enda till klockan 23. Vi får hoppas att det går bra för Sverige, men från semifinalen tror jag inte det är något snack. Klart vi går vidare från den, men sen går det nog inte så bra i stora finalen. Tyvärr, men det får vi se då!   


Ska jag gå ner till mig och packa, och titta på semin samtidigt. Måste ju sova snart.. kanske kör en bit av streckan så bäst att vara utvilad. Som tur är så kommer ni inte vara utan mig, mohaha, kommer nämligen ha med min laptop! hihi.

 
 
Ingen bild

BorrBolaget

27 maj 2010 21:37

Haha. Ja vad ska man säga. hadde jobbat runt hörnet (nästan iaf) Så passa på o handla innan man åkte hem.

 
Ingen bild

Beckis själv

27 maj 2010 21:42

haha jaa, nu vet du vart du har mig i princip hela sommaren :P haha, vart är "runt hörnet"?

 
Ingen bild

Freddie

28 maj 2010 05:22

Fråga inte mig om vägar o deras namn på den sidan av stan. åkte bara efter min kolega. men låg en OK mack på andra sidan vägen :D

 
Ingen bild

Beckis själv

28 maj 2010 07:45

Ahaaa, är du nere vid OK-macken! :D Då vet jag :P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecka - 1 juni 2010 08:37

Nu byter jag blogg! Självklart kommer jag se hur det går och om jag får allt att fungera, men det kan jag enbart se om jag testar. Inte sant? Så från och med nu så ber jag er kära läsare besöka min nya blogg, KäckaBecka! Vä...

Av Rebecka - 31 maj 2010 20:54

Nu har vi varit i Ullared och åkt hela fem timmar hem. Slängde i oss lite mat och åkte sedan en sväng till mormor som fyllde 73 idag. Ja må hon leva! Hurra! Grattis Mormor! Det har vart en dag full med fart och shopping. Hihi, så r...

Av Rebecka - 31 maj 2010 07:21

Nu är det dags att kila upp och börja städa rummet. Eller kanske äta lite frukost först så magen slutar knorra! Först ska jag bjuda mina föräldrar på kaffe på sängen, precis som igår. Men ska försöka låta bli att inte välta ena koppen sen så ...

Av Rebecka - 30 maj 2010 21:37

  Typiskt mig!! Men gillar sånt som lyser och är annorlunda, det är liksom.. Jag.   Idag har vi åkt spårvagn och gått i massa affärer. Megaskoj, haha.. trodde ni något annat.    Tittade på mycket, men det var mycket som inte var något att ha. ...

Av Rebecka - 30 maj 2010 15:56


  Vet inte riktigt om man säger grattis.. hmm, varför är det i så fall grattis? Hur som helst..       Grattis mamma på mors dag!!   ...

Presentation

Bloggvärde

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid föredrar du?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Klockan

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Gästboken

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards