Var dig själv, det finns redan så många andra!

Direktlänk till inlägg 28 maj 2010

Nu är spriten upphälld ;D

Av Rebecka - 28 maj 2010 14:51


Nu är man framme i stora Göteborg!


Det var som vanligt inte så svårt att ta sig fram till lägenhetshotellet, fixa nyckeln och parkeringsplats. Det enda som är lite knas är ju alla spårvagnar som kommer lite här och var.   


En bild från resan ner, haha.. mamma hade lite tråkigt en stund! Tror det är den där rastplatsen vid Gränna.



Nu har alla fått sina glas fulla och det är dags att koppla av.. eller ja, det gjorde vi ju inte på vägen ner. Haha! Jag fick en päronsommarcider med smak av fläder och rabarber. Den var helt okej! Medan de andra dricker whiskey och Rasmus smirnoff. Hehe..



Dags att gå ut och gå en sväng innan vi börjar tillaga lite mat. Idag blir det lyxmiddagen makaroner, fläskytterfilé och wok. Nu märkte vi att wok stavades wok och inte wook som jag trodde. Hehe, skit samma.. nu går vi ut och går innan nästa cider.   

 
 
Ingen bild

Johanna

30 maj 2010 16:27

Yeah! där på rastplatsen var jag också härom dagen!! Har flängt som en vettvilling nu... Arvika-Jönköping-Viby(Örebro)-Uppsala-Viby på 3 dagar!!! :O har spelat konsert och nu är jag hos Anna i Viby på solsemester med 4 minikattungar

 
Ingen bild

Beckis själv

30 maj 2010 21:29

Herreguuud!! Haha, har du sommarlov snart så du kan ta det lugnt och vila lite? :P
Naaaaw... ta hem en liten kissemiss till mig, vill ha *hundögon* Haha. Pöss

 
Ingen bild

Johanna

31 maj 2010 15:02

hehe nej nej, inget sommarlov.... jag och Anna åker tillbaka till Arvika ikväll och sen är det dags för terminsuppspel så det är ingen rast och ingen ro... :P
hehe kattungarna är verkligen fruktansvärt söta!! Jag har massa bilder du ska få se sen. :)
Allstå Becka...nu kan jag lova igen att den tog bort lite vad jag skrev!!! Men jag kanske skriver för långt liksom...?
P U S S

 
Ingen bild

Beckis själv

31 maj 2010 20:44

hahaha, det är bara du som lyckas med det där. :P
Åh, måste verkligen få se bilderna sen och slit inte ihjäl dig för tusan! har glömt bort när du slutar men det kan inte vara långt kvar :P Pöösss!

 
Ingen bild

Johanna

1 juni 2010 16:44

hehe den tycker inte om mig... tur att du byter blogg, det kanske går bättre där! :D
Jag slutar nästa fredag, den 11e.... Njuter du av sommaren min fina Becka? :)
Puss!

 
Ingen bild

Beckis själv

1 juni 2010 18:06

Hihi, jajamen idag njuter jag för fulla muggar :D Haha! Har iaf inte börjat jobba något än, men på torsdag drar det igång lite smått.. hinner fixa lite me hemsidan så länge :) Puss!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecka - 1 juni 2010 08:37

Nu byter jag blogg! Självklart kommer jag se hur det går och om jag får allt att fungera, men det kan jag enbart se om jag testar. Inte sant? Så från och med nu så ber jag er kära läsare besöka min nya blogg, KäckaBecka! Vä...

Av Rebecka - 31 maj 2010 20:54

Nu har vi varit i Ullared och åkt hela fem timmar hem. Slängde i oss lite mat och åkte sedan en sväng till mormor som fyllde 73 idag. Ja må hon leva! Hurra! Grattis Mormor! Det har vart en dag full med fart och shopping. Hihi, så r...

Av Rebecka - 31 maj 2010 07:21

Nu är det dags att kila upp och börja städa rummet. Eller kanske äta lite frukost först så magen slutar knorra! Först ska jag bjuda mina föräldrar på kaffe på sängen, precis som igår. Men ska försöka låta bli att inte välta ena koppen sen så ...

Av Rebecka - 30 maj 2010 21:37

  Typiskt mig!! Men gillar sånt som lyser och är annorlunda, det är liksom.. Jag.   Idag har vi åkt spårvagn och gått i massa affärer. Megaskoj, haha.. trodde ni något annat.    Tittade på mycket, men det var mycket som inte var något att ha. ...

Av Rebecka - 30 maj 2010 15:56


  Vet inte riktigt om man säger grattis.. hmm, varför är det i så fall grattis? Hur som helst..       Grattis mamma på mors dag!!   ...

Presentation

Bloggvärde

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid föredrar du?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Klockan

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Gästboken

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards