Var dig själv, det finns redan så många andra!

Alla inlägg den 11 maj 2010

Av Rebecka - 11 maj 2010 21:00


Nu har vi precis kommit hem från Emil, och ska gå och lägga mig då jag känner mig lite konstig. Vill inte bli sjuk!!


Hos Emil var det trevligt, åt kladdkaka och fikade framför Biggest Loser.. haha, bra kombination va?!   Han öppnade också sina paket och av mig fick han faktiskt en bok med de 100 bästa och äldsta dance moves. Små bilder om hur man ska göra och hur man ska bli proffs. Haha, så nu jäklar vill vi se nästa gång ute på krogen.


Gjorde även ett sött litet födelsedagskort med photoshop också, två sidor av den kommer här:



Hihi, lite sött väl?

Av Rebecka - 11 maj 2010 17:22


Shiit, inte trodde jag att det skulle ta något den timmen jag satt ute och läste min bok. Men det gjorde det! Haha, kanske man kan sätta sig ute om dagarna nu och läsa ett kapitel eller två utan att tycka att solen bränner på.. för vissa stunder frös jag jö, tur jag hade filten med mig ut.

 

Har ju för 17 gubbar ett vitt streck, haha satt ju bara ute en timma... var jag så blek innan.   

Av Rebecka - 11 maj 2010 12:50


Nu har jag bakat en kladdkaka till ikväll, vi ska åka in till Emil på födelsedagskaffe. Så jag åkte på att baka en kladdkaka, men vad gör man inte för bror min. Sen har jag haft lite fuffens för mig under dagen och det ska jag berätta mer om lite senare... hihi!


Mår lite mysko idag, tung i huvudet så tror jag håller på att bli sjuk. Därför ska jag gå och vila lite, eller vila och vila.. läsa tänkte jag göra, ich det är då inte ofta jag gör! Hehe, måste chocka mig själv ibland.

Av Rebecka - 11 maj 2010 09:45


Grattis Grattis Emil på födelsedag!!


*harkel*


Jaaaa må han leva,

jaaa må han levaaa,

jaaa må han leva uti 100de ååår!


HURRA HURRA HURRA!


Presentation

Bloggvärde

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid föredrar du?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Klockan

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Gästboken

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards