Var dig själv, det finns redan så många andra!

Alla inlägg under april 2010

Av Rebecka - 30 april 2010 19:50

  

Grattis på födelsedagen Lill-Johanna!!

Hurra Hurra Hurra


Får fira dig en annan dag än denna tösen, men tror vi ordnar det en helg.

 Hihi, festa ordentligt ikväll.. du blir ju stor,

fast du alltid kommer vara Lill-Johanna.


Lika glad idag som när vi firade Sandra så kommer kvällen bli himlans lyckad, hihi! Grattis Tokis!  

Av Rebecka - 30 april 2010 18:16


Himlans va folk det var som var och handlade idag då. Haha, är alltid lika förvånad. Eftersom vi alltid har fixat allt långt i förväg, men inte då.. allt ska köpas samma dag och så blir dom asförbannade om det inte finns kvar. Men typ..skyll er själva om ni handlar allt viktig samma dag, faktiskt!


Hehe, så vad har gjorts idag? Kassa, grönt, bröd, och framförallt sprungit fram och tillbaka mellan kassa och lagret eftersom töserna ville ha hjälp. Hihi, fast tycker om att hjälpa och det enda jag lämnar kvar nu när jag gick hem var väl fartränder längs mjölkkylen, yoghurtkylen och godiset haha där har jag sprungit hela dagen känns det som. 


Skönt att jobba med Sofia, man blir så glad!   


Nu ska jag njuta av grillade grönsaker och en saftig god köttbit. Mums!!!

Allmänt · Jobb · Mat
Av Rebecka - 30 april 2010 14:14


Passar på att önska alla en jättetrevlig kväll med

kanske brasa och godsaker!

Ta det lugnt med alkoholen och trilla inte in i brasan, haha.

Tänk på att det är en dag i morgon också.   



Av Rebecka - 30 april 2010 13:12


Hihi, hemma från shoppingrundan och det var så skoj! Alltid skoj att shoppa med Em ifs, men det gick snabbt och inget velande..eller kanske lite   Haha och vad vi handlade, men skoj var det!


Jag köpte nytt ansiktsvatten, ansiktskräm och mascara. Sen handlade jag också:


2-pack rosetter för 39.90:- från Glitter.


Fladdrig kjol från H&M för 149:-


Från JC för 249:-


Älskade denna tröjan från Monki för 150:-


Så nu sitter jag och äter lite lunch innan jag ska åka till jobbet. Sen blir det middag, filmkväll med familjen (Avatar) och sen avslut i badtunnan. Hihi, mysig valborg! Men bättre såhär när man ska upp och jobba kl 8 (?) i morgonbitt.

Av Rebecka - 30 april 2010 08:04


Eftersom det har varit så jäkla svårt att sova idag, så var det lika bra att gå upp när den närmade sig halv 8, fast klockan skulle ringa 8. Hatar att inte kunna sova på kvällarna!


Nu ska jag strax äta en bamsefrukost, eftersom jag inte vet om jag hinner äta något före jobbet. Som tur är jobbar jag bara extra idag mellan 15-18. Fast en frukt hinner man ju alltid i värsta fall.    Sen ska jag skjutsa in brorsan till övningskörningen med trafikskolan inne i stan 09.30 innan jag beger mig till Emma. Hihi, hoppas om är vaken bara.


Sen ska vi shoppaaaaa..

Av Rebecka - 29 april 2010 21:49


Wiee, i morgon ska det shoppas! hihi, ska hämta Emma runt 10.30 och sen beger vi oss upp till Skärholmen. Ska bli skojsigt och jag tror nog vi hittar något båda två. Synd bara att jag måste hem till 15 och jobba, men tills dess får vi helt enkelt vara klara.   

 

Mer om hemsidan då.. satt hela dagen och försökte få det att fungera, men icke! Så nu ska jag nog prova ett annat webbhotell, men väntar tills i morgon så svenska live-supporten är öppen.. haha försökte mig på den engelska, men det gick ju sådär. Haha!

 

Någon annan som använt Wordpress som kan hjälpa mig lite?

Av Rebecka - 29 april 2010 20:19


Ajaj, varför ska jag alltid skada mig på jobbet? Det är ju inte klokt, men nu har jag stenkoll på var plåstrena ligger så nu klarar jag mig. Haha!

 

Idag langade Sandra massa maraboukartonger som jag tog emot, men vet inte var den kom ifrån men någonting kom in i fingret och det började forsa blod på en gång. Gick in till lagret innan det började droppa på golvet, sant.. så mycket rann blodet. Det var en lång jäkla sticka som satt i fingret och jag tror att jag fick bort hela.

 

Nu är jag helt blå runt hålet där stickan satt, som är en röd fläck. Men asknäppt, varför blå runt om? Men men, plåster på och fortsätta jobba hihi funkar alltid   

Av Rebecka - 28 april 2010 22:25


Hihi, älskar att prova nya saker! Jag bara måste göra det också när jag fått det på hjärnan, annars kan jag inte släppa det helt enkelt.


Nu sitter jag och väntar på mina inloggningsuppgifter till min egna hemsida, hihi spännade värre! Har skaffat mig ett webbhotell, som man är tvungen att göra. Det är alltså där jag väntar på mina uppgifter innan jag kan börja skapa den.


Låter det inte såååå spännande?!?

Måste ner till mig, lägga mig i sängen och skissa på hur den ska se ut.. hihi, helt exalterad!!

Presentation

Bloggvärde

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid föredrar du?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Klockan

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Gästboken

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards