Var dig själv, det finns redan så många andra!

Alla inlägg den 13 april 2010

Av Rebecka - 13 april 2010 21:47


Tänk på dom har små otänkbara händelserna som bara sker helt plötsligt...


idag sprang jag ut efter en kund som hade glömt sin mjölk hon hade handlat. Hon blev överlycklig och gav mig värsta bamsekramen, haha snacka om att jag blev chockad. Klart jag krama tillbaka, men jag stod där och typ tänkte "shit ska hon ge mig en kram", haha. Sen var och är jag glad hela kvällen, haha fast det kanske jag blev eftersom jag blev så paff när hon nästan slängde sig runt halsen. Haha!


Vad har hänt mer? Det har varit väldigt mycket kunder idag, och alltså mycket kassa. Skulle gärna hunnit med lite till än det vi hann, men tyvärr inte.. får hoppas att vi hinner mer i morgon. Annars.. en kanondag på jobbet! Alla goa och trevliga, ja.. jag trivs verkligen!


Vi är ett skönt gäng, men däremot tycker jag att vi borde göra något mer gemensamt så vi får ihop gruppen ännu mer och få grepp om alla (speciellt de nya) i personalen. Skulle jag tycka vore trevligt!  

Av Rebecka - 13 april 2010 13:16


Nu har jag precis fått skjuts av mormor hem från stationen, efter ett rätt jobbigt vattengympapass. Som vanligt var det jag och brorsan och sen många tanter. Hihi, men dom börjar bli vana att vi är där nu.. en i gänget liksom.


Vissa är väldigt grymma asså! Håller på och dör i vissa övningar medan vissa tanter gör dom strålande, visst blir man lite impad. Hihi.


Nu ska jag äta lite lunch, och sen lite middag innan jag börjar jobba. Kanske man hinner titta på ett avsnitt av "Frusna män söker kärlek" också, wihoo.

Presentation

Bloggvärde

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid föredrar du?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Klockan

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Gästboken

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards