Var dig själv, det finns redan så många andra!

Alla inlägg den 6 april 2010

Av Rebecka - 6 april 2010 21:11


Nu har vi pratat om dessa klackskor utan klack 100 gånger (känns det som), så lika bra att slänga upp en bild så alla blir nöjda och glada. Men inte är det snyggt?


 

Dessa skor tillhör Victoria Beckham och anses kosta runt 22.000:-


Vad har jag gjort mer idag? Joo, jag och Rasmus var ute och sprang en liten bit och fortsatte sedan jag på maskinerna vi har här hemma i "gymet". Annars har jag enbart latat mig sen jag kom hem. Tittat på "Biggest loser" och "Dating in the dark", och tänkte snart gå ner till sängs.


I morgon blir det lite mer springning innan åkturen in till stan med Mamma och Mormor sker, dvs tar det lugnt från pluggandet ett tag till. Hihi!

Av Rebecka - 6 april 2010 17:47


Din dag idag Pappa, grattis på namnsdagen!


 


Snart måste namnsdagarna vara slut, haha tycker jag inte skriver annat än grattis.  


Snart börjar massa födelsedagar, april brukar vara en bra månad med massa godsaker och skojsigheter. Emma, Pappa och Roddan är bara några av er som fyller nu i April..  wiee, massa party jöö! Hihi.

Av Rebecka - 6 april 2010 14:40


Alltid lika kul att gå in i en affär och se att det har kommit färg, äntligen börjar det bli vår även där. Finns det något tristare att gå in i en butik och bara se grått, brunt och svart? Idag var det fullt med färg, wieee, man blir så glad!


Varför jag åkte upp till Stockholm var inte i första hand gå och shoppa, utan ta mig till bibblan vid Odenplan och låna en bok jag behöver till min uppsats. Kom dit och den var utlånad... fort begav jag mig till bibban vid Medborgarplatsen och där fanns den till och med på Svenska, kan man ha mer tur?   


Sen tar man alltid en sväng förbi Gina Tricot, och det var den enda affären jag var inne i. Haha, men det tog evigheter och inte kunde jag bestämma mig heller. Ca 30 - 60 min senare var jag på väg ut... jag vet, tog jättelång tid! Men hittade massa fina saker, kolla:


   

Två urmysiga linnen (likadana) för 129:- styck.


En t-shirt för 99:-, var den inte söt?


   

JÄTTEFINA klänningar för 199:- styck och självklart kunde jag inte välja, så det fick bli båda två! 

Presentation

Bloggvärde

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid föredrar du?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Klockan

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Gästboken

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards