Var dig själv, det finns redan så många andra!

Alla inlägg den 17 april 2010

Av Rebecka - 17 april 2010 19:10


Nu jäklar är man redo för party. Mormor har kommit för att skjutsa in mig till stan, först hämta Emil och sedan vidare till Emma. Jag är taggad och detta kommer bli sååå roligt!!


Wiiihaaa, here I come!!


 

Det får duga, hihi!

Av Rebecka - 17 april 2010 14:38


Med en enkel tulipan
uppå bemärkelseda’n
jag har den äran
jag har den äran
att gratulera.
 


HURRA!!! 

 


Grattis på födelsedagen Emma! Hoppas du får en strålande dag, så kommer jag och brorsan senare ikväll. Då blir det vin, utgång och dans.. wieee!


Vet inte om jag vågar sjunga i dörren när din släkt är där men det märker vi, hihi!


     

Av Rebecka - 17 april 2010 14:20


Nu har man varit ute och åkt en sväng med mamma, mormor och Emil. Upp till Botkyrka var vi, för att handla blomjord och kökslampa på Bauhaus (stavas det så?). Fan va folk det var, var tydligen nån nyöppning och om vi hade vetat det hade vi inte åkt dit. Folk som kör hit och dit, och jag är glad att jag körde och inte momor.   


Vi åkte sen till skopunkten i Södertälje för att jag ville titta på några lite mer våriga gympaskor, och självklart hittade jag det.


   

För 175:-


Sen kom vi hem, och då dök Nilla upp med ett paket vi hade skickat efter. Wiee, jag fick min topp/klänning från Haléns också!


 

199:-

Presentation

Bloggvärde

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid föredrar du?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Klockan

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Gästboken

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards