Var dig själv, det finns redan så många andra!

Alla inlägg den 14 april 2010

Av Rebecka - 14 april 2010 22:00


..om dagen. Mohaha alltså inte bilder. 


Har pluggat i tre timmar på uppsatsen, och jag börjar ju verkligen komma någonstans. Är på sidan 7 (inklusive framsida och innehållsförteckning), dvs ungefär 9000 tecken och det måste vara minst 24000 tecken. Alltså en massa text som måste dit. Fast jag känner mig långt ifrån klar, har massor att skriva om så det kommer nog gå vägen.


Ska skicka in allt jag gjort på fredag till läraren, så han kan kika på det och säga vad han tycker. Om det är något som jag måste ändra på eller ha i tanken för fortsättningen, hoppas bara han inte hittar massa fel. Är lite nervös.


Jobbat idag också, det gick strålande. Haha men måste fråga nu när jag gått och tänkt så mycket på det.. Jessa!! *ropar på Jessa* Kanske låter dumt, men på bakschemat så står det Mån-Tors och sen Fre-Sön, men hur ska man tänka? Ska man på torsdagkvällen baka mån-tors eftersom det är torsdag, eller ska man baka fre-sön eftersom det är fredag imorrn... öö haha, förstod du det där? Annars frågar jag dig i morgon istället. Haha liksom bra att veta, för varje torsdag står vi där och funderar  

Av Rebecka - 14 april 2010 10:37


Herregud!! Sommarens eller vårens första orm! Haha, mamma tvärstannade och sa "EN ORM", hehe livrädd. Så jag tog helt enkelt bara upp den med spaden och la den på spången upp till bon. Den var inte rädd för fem öre.

 

Där ligger den och solar..

 

Gaaah, den glor på mig!!


Det är väl bara en liten snok?

Av Rebecka - 14 april 2010 10:04


Nu sitter jag bara och väntar på att mamma ska ringa, ska hämta henne efter hennes träningspass uppe på vårdcentralen.


Har själv varit ute och sprungit min vanliga runda, och tro det eller ej... jag klarade hela rundan utan att stanna! Haha, är ifs inte så lång runda men jag och min kondition klarar inte så långt. Wieee, vad jag blev överlycklig! Det går framåt detta jobbiga äventyr.


Sen in och cykla på motionscykeln lite grann innan jag nästan sprang ner till ducshen.


Ojoj, nu ringde mamma...bäst att åka!

Presentation

Bloggvärde

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid föredrar du?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Klockan

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Gästboken

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards