Var dig själv, det finns redan så många andra!

Alla inlägg den 1 april 2010

Av Rebecka - 1 april 2010 22:26


En strålande dag på jobbet! Hann inte tänka tanken en enda gång att det var trist, långtråkigt eller dylikt. Så det ska vara, och inte märkte jag av några småtjaffs någonstans. Strålande! Men jösses vad folk handlar fisk, haha kanske man ska börja med ett fiskschema tillsammans med kassaschemat.


Snart är det Påsk, äntligen! Fast vad längtar man mest till? Tror det är maten faktiskt. Påsken är inte så stor för mig annars, så därför försöker jag jobba så mycket det går. Fick jobba även i morgon, det tackar jag Emil för. Mer pengar till mig, haha!   


Idag hade jag en kund som frågade var det runda plastgrejen med gosedjur var för något, haha bara tittade på henne eftersom jag inte fattade vad hon mena. Tillslut kom vi fram till att det var påskäggen hon mena, HAHA! Så söt att inte veta vad det är och vad det används till... nu vet hon iaf!  

Av Rebecka - 1 april 2010 08:53


Har precis kommit ut ur duschen efter en morgonspringtur. Vaknade klockan åtta, och då var det bara att pallra sig upp. Regnet nästan öste ner ett tag, men... det finns bara dåliga kläder!  


Mitt på en raksträcka gick en gammal tant med en hund mitt på gångvägen. Trodde hon skulle höra mig när jag kom flåsandet, haha men tydligen inte. Sprang förbi nästan i diket och då hoppa tanten till, tvärstanna och ryckte i kopplet. Stackarn, hoppas hon inte står kvar där än.  


Nu blir det en smarrig ägg och räksmörgås! Då klarar jag mig tills jag har lunch på jobbet.

Presentation

Bloggvärde

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid föredrar du?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Klockan

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Gästboken

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards