Var dig själv, det finns redan så många andra!

Alla inlägg den 7 april 2010

Av Rebecka - 7 april 2010 21:10


Idag fick jag min påskpresent av Mormor, och den var så himla söt! I för sig fick jag själv välja ut den, men vad gjorde det? Hihi, är lika glad för det. Tack Mormor!


   

I blomman sitter det dessutom en lampa som man kan tända.


 Fick veta alldeles precis att läraren har bokat in mig på en handledartid (på 15 min) i morgon 13.30, vad gör man på ett sånt möte? Haha, jag har aldrig haft nåt och jag hoppas han inte ställer massa svåra och konstiga frågor.   


Jag som skulle träffa Johanna i morgon innan jobbet, men istället fick hon följa med upp till Stockholm. Äta lite lunch innan vi tar oss till skolan och sen hem igen. Haha, låter inte jätteroligt, men jag får iaf träffa henne! Wie!

Av Rebecka - 7 april 2010 16:17


..söker kärlek" heter ett tv-program som har gått på kanal 5. Hur kan jag ha missat det? Haha, typiskt mitt program jö. Är ju ungefär som "Bonde söker fru".


Kom hem från den stora staden Södertälje, vi gick bara lite på stan, så satte jag mig framför datorn med mitt te och äpple. Kan ju inte bara sitta framför datorn och inte göra nåt, så letade efter något bra program, och där fanns det. Hihi.


Så nu har jag 8 program jag kan kolla på, håller mig sysselsatt hela dagen. Haha, fast måste nog träna lite också innan papsen kommer hem klockan 18.30


Och varför kan inte Kjell (läraren) höra av sig så man vet om man kan börja med uppsatsen eller inte, har han så mycket klagomål? Kommer han ens svara?   

Av Rebecka - 7 april 2010 10:34


Det går tammefan inte att sova länge nu för tiden. I morse vaknade jag kvart i fem klarvaken, snacka om att det är svårt att somna om! Speciellt när man vill sova fast det inte går, skitjobbigt.


Det fick bli "Jerry Springer" på tv400 ett tag, innan jag slog på en film, "Kärlek på menyn" och sen efter ett tag somnade jag om igen. Sov nån timme och vaknade igen klockan 9... vilket sovmorgon!   


Då gick jag iaf upp och begav mig ut på en springtur. Nu ska jag snart äta frukost och sen ska vi åka in till stan.

Presentation

Bloggvärde

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid föredrar du?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Klockan

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Gästboken

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards