Var dig själv, det finns redan så många andra!

Alla inlägg den 20 april 2010

Av Rebecka - 20 april 2010 21:48


Nu har man jobbat klart, och ätit en apelsin.


Var rätt mycket att göra idag, men tyckte vi hann med riktigt bra. Däremot så är avloppet vid fisken inte fixat än, så översvämning blev det som vanligt. Trevliga kunder idag, bra arbetskamrater, glad hela jag och extra sprallig = kan inte ha tråkigt på jobbet.


I morgon ska jag upp till Stockholm för att träffa Bella! Var evigheter sen jag träffade den bruden känns det som, men det ska bli skoj. Lite lunch och snack har aldrig skadad någon. Det ser jag fram emot.


Det enda negativa är att jag inte hinner med morgonträningen, men papsen har lovat att springa med mig i morgonkväll så är glad ändå. Hihi.


En megakram till alla! 

Av Rebecka - 20 april 2010 14:12


Hihi, nu har jag skrivit ut ansökan till Idol 2010. Bara att sätta sig och fylla i allt som behövs.. wiee, snart dags!

Var inne och kollade vilka låtar dom absolut inte vill höra, och som tur var så var det inte min låt. Haha! Utan det var:


1. Halleluja – Leonard Cohen / Jeff Buckley / Rufus Wainwright

2. You raise me up – Josh Groban

3. Himlen runt hörnet – Lisa Nilsson


Fortfarande ingen som vill följa med lördagen den 8 maj till Kulturhuset i Stockholm? Räkna med att det tar hela dagen!!



Ett minne från förra året


Vart ute med mamma på en promenad, och tycker det går riktigt bra. Går framåt med hennes ben + att jag får lite extra motion, så varför klaga. Hihi! Ska snart ställa mig och steka på laxen och grönsakerna, som det blir till middag innan jag åker till jobbet.

Av Rebecka - 20 april 2010 11:06


Hurra Hurra Hurra!!

Grattis på födelsedagen Roddan och Micke!



Nu ska jag slänga i mig frukosten, är megahungrig. Var jobbigt att kliva upp ur sängen idag när klockan ringde 9, så råkade ligga kvar till 9.30 innan jag orkade röra mig. Sen var det vanliga springrundan, cykelturen + duschen innan jag nu sitter här med frukosten framför mig.


Tänker då inte skriva en rad till innan jag får mat i magen, haha!

Presentation

Bloggvärde

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid föredrar du?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Klockan

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Gästboken

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards