Var dig själv, det finns redan så många andra!

Alla inlägg den 15 april 2010

Av Rebecka - 15 april 2010 22:42


HERREGUUUUD!


Jag som är rädd för de små mörtarna, abborrarna och sjögräs när jag ska hoppa i vattnet. Det är ju inte klokt att det finns hajar i Sverige, hallåå.. i Sverige!


Haha, blir helt paff.. tänk att hoppa i och möta den där bamsingen, haha nej nej.. den tanken tar vi bort i mitt huvud omedelbart! Behöver inte bli mer badkruka än vad jag är.


Dom säger ifs att den är helt ofarlig och bara äter plankton, men jo tjena.. det skulle man säkert tänka när man möter den under vattenytan.. fy fasiken!


Klicka här och sök på "jättehaj som rör sig i svenska badvatten".


Av Rebecka - 15 april 2010 21:00


Massa krångel på jobbet idag, då inte gick att betala med vissa kort. Som tur var så var det inte helt kört att betala med kort, men då var personen tvungen att visa legitimation.. vilket var problem för vissa.


Massa parkerade kvitton och kassar hit och dit. Tyckte synd om en gammal gubbe som inte förstod att det inte funkade med hans kort idag och han trodde att han inte skulle få någon mat ikväll.. liksom, vad gör man? Man kan inte annat än tycka synd om honom.


fyra kassor körde vi många gånger, och många kunder som undrade mycket om kortbetalning.. men det var bara att svara så gott man kunde och självklart med ett leende på läpparna.  


Annars tyckte jag vi löste det rätt så bra, hade lovat att stanna kvar lite längre om det behövdes men vi fick läget under kontroll och fick gå hem i tid.


Gustav i kassan.. jätteduktig! Han var lugn och tog allt med en nypa salt.. han pep, och vi kom springandes. haha! Kör hårt grabben!

Av Rebecka - 15 april 2010 15:28


Idag har jag inte gjort mycket för världen.


Har tränat hemma med brorsan, sprungit, cyklat och mycket mer. Sen tittade jag på "Biggest loser" eftersom jag missar det kvällar jag jobbar, typ att reprisen går kl 11 dagen efter.


Sen satte jag mig framför datorn och tittade på "Anna Anka söker assistent" och efter det blev det sista avsnittet på "Frusna män söker kärlek". Blev till att göra i ordning kvällsmaten som bestod av wraps. Jättegott var det, men tillsammans med maten blev det ett avsnitt på "Den rätte för Rosing". Oj, allt på kanal 5 såg jag nu.


Haha, shiiit... tror alla mina program jag tittar på säger en hel del om mig själv. Men vadå, det är ju skoj! Hihi.


Nu ska jag snart iväg till jobbet, börjar om 30 min. Ner och sätta upp håret och fixa till mig lite.. denna hösäck kan inte åka och jobba *tittar på mig själv*

Av Rebecka - 15 april 2010 09:28


Nu sitter jag här framför datorn och väntar på lillbrorsan. Vi ska ut och springa innan vi äter frukost, eller han äter frukost nu och jag sen.   Har precis gått upp, så är knappt vaken men kan iaf röra på fingrarna så det blir lite meningar. Hihi.


Vet inte riktigt när du börjar Em, men önskar dig massa lycka till och jag tror det kommer gå strålande.  


Avslutar det hela med att säga:


Grattis på födelsedagen Filip och Malin!

Presentation

Bloggvärde

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid föredrar du?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Klockan

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Gästboken

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards