Var dig själv, det finns redan så många andra!

Alla inlägg den 10 april 2010

Av Rebecka - 10 april 2010 18:25


Jaa må han leva,

jaa må han leva,

jaaa må han leva uti 100de år.

Ja visst ska han leva,

ja visst ska han leva,

ja visst ska han leva uti 100de åååår!!

HURRA HURRA HURRA!   


Grattis Pappa på din födelsedag!!  


Nu har jag äntligen kommit hem från jobbet och ska äta lite mat, sen lite tårta och senare blir det till att mysa med pärona i soffan hela kvällen!


Pappa har bestämt att vi ska titta på Wild kids som börjar ikväll, och så får det bli, hihi!

Av Rebecka - 10 april 2010 09:15


Idag är det sista jobbdagen, sen jobbar jag inte fören på torsdag (vad jag vet nu)! Då måste jag sätta mig och kolla på uppsatsen, så jag kommer nånstans. Har börjat med inledningen, haha men det är inte mycket det.


Igår jobbade jag också, tiden bara rusade iväg. Hade dunkande huvudvärk som inte ville gå över, massa kunder och vi kom efter i tidsplanen som bara den. Översvämningen vid fisken tog alldeles för lång tid, och vi kunde inte börja med mjölken fören tio i åtta.. dvs bråttom!!


Men det gick strålande, och sista timmen gick snabbt och äntligen fick jag åka hem. Hemma var Nilla, Tommy och Mormor som satt i soffan med mamma och pappa och kollade på tv. Jag lämnade dom kanske fort, gick ner till mig och vila.


Idag när jag vakna, hade jag fortfarande ont i huvudet.. hur ska denna dag slut?

Presentation

Bloggvärde

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid föredrar du?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Klockan

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Gästboken

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards