Var dig själv, det finns redan så många andra!

Alla inlägg den 27 maj 2010

Av Rebecka - 27 maj 2010 21:18


Haha, måste bara berätta att Freddie var inne och handlade av mig idag. En grabb från Sollentuna som jag pratat med.. jaa, är det runt fyra år (?) på nätet och sms. Aldrig träffat honom innan, och idag stod han bara där i kassan och köpte mat av mig. Hahaha, så jäkla komiskt! Kände ju igenom honom från kort och så.. men chockad blev jag allt ändå! Tyvärr var det mycket folk just då så vi hann bara byta några ord innan han gick. Får bli en annan gång Freddie! Hehe. Och du... varna mig nästa gång, haha!


Just nu går semifinalen i Eurovision song contest på svt1, enda till klockan 23. Vi får hoppas att det går bra för Sverige, men från semifinalen tror jag inte det är något snack. Klart vi går vidare från den, men sen går det nog inte så bra i stora finalen. Tyvärr, men det får vi se då!   


Ska jag gå ner till mig och packa, och titta på semin samtidigt. Måste ju sova snart.. kanske kör en bit av streckan så bäst att vara utvilad. Som tur är så kommer ni inte vara utan mig, mohaha, kommer nämligen ha med min laptop! hihi.

Av Rebecka - 27 maj 2010 14:00


Hmm.. om man ska till Göteborg över helgen med familjen för att gå på liseberg och åka en sväng till Ullared, hur mycket kläder bör man då packa? Alltid lika svårt!


Moster ringde från jobbet nyss också och sa att sommarschemat var klart, så tänkte åka ner till jobbet lite tidigare och skriva av mina tider. Som det lät på henne hade jag inte fått mina två veckor som jag ville, så det är lika bra att kika. Kanske hon kollade fel eller annars blir det ett snack med chefen.   Hehe, rätt ska vara rätt!


Äsch, jag lämnar packningen till ikväll och kollar på ett avsnitt av "Norska hollywoodfruar" på tv3play.se istället. Haha, mycket bättre!

Av Rebecka - 27 maj 2010 10:40


Nu ska jag och mamsen åka upp till kyrkogården, till morfar en sväng och sätta dit lite syrener. Det blir nog fint och framförallt luktar det gott.   


 


Sen är det bara att åka hem och packa, vi åker ju i morgon efter frukosten det vill säga runt 8 skulle jag tro. Wieee, då ni göteborgare.. då kommer jaaag. Haha!

Presentation

Bloggvärde

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid föredrar du?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Klockan

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Gästboken

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards