Var dig själv, det finns redan så många andra!

Alla inlägg den 7 maj 2010

Av Rebecka - 7 maj 2010 21:35


Hihi säger God Natt redan nu, lika bra att hoppa i sängs tidigt i kväll. Försöka somna fast jag typ aldrig somnar fören kl 00.. men måste ju få lite sömn innan klockan ringer 04.45


Kameran är laddad och allt är klart! Wieeehooo!!

Av Rebecka - 7 maj 2010 19:07


Först måste jag säga att jag en himla go chef! Han ringde när jag var på väg hem från skolan för att önska mig lycka till och skicka över en kram, hihi va sött! Snacka om att man blir glad.



Allt är packad och klart, eller har jag missat något? Hmm, inte vad jag kommer på för tillfället så det får duga. KORTLEK, tänk om jag hade glömt den.. haha!  


Borde man ha någonting annat med sig som jag inte tänkt på?

Av Rebecka - 7 maj 2010 16:58


I morgon är det dags! Då smäller det!   


Hihi, det ska bli spännande och hoppas det händer mycket tokigheter så man inte sitter där och sover innan man ska in och träffa juryn. Det brukar ju i för sig inte vara den riktiga juryn först, utan en "lossasjury" som tar ut folk till bra tv. Mer om det i morgon!


Hur ser lördagen ut då?


Jo.. Jag och brorsan ska upp 04.45 för att hinna med det första tåget från Södertälje Hamn, alltså har pärona ställt upp att skjutsa oss. Då är vi uppe runt 06.30 och då är det bara att sätta sig i kön... vänta, vänta och vänta.


Haha, visst låter det underbart! Det är underbart!! Händer så mycket saker, mycket att titta på osv.. man kan inte ha tråkigt! Ett äventyr helt enkelt!


Kommer ett inlägg lite senare, för nu ska jag plocka fram allt vi ska ha med oss, hihi. Tjing tjing  

Av Rebecka - 7 maj 2010 10:07


Precis tittat på Svenska Hollywoodfruar, och blev så rörd när Päivi Hacker berättade och visade när hon samlade ihop och gav fattiga barn massa leksaker. Barnen blev jätteglada och uppskattade det verkligen!


Det är väl inget som man tror om en Hollywoodfru? Fast i för sig... kanske bara jag som har förutfattade meningar, dumma mig. Rörd blev jag iaf!


 

Päivi Hacker

Presentation

Bloggvärde

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid föredrar du?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Klockan

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Gästboken

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards