Var dig själv, det finns redan så många andra!

Alla inlägg den 16 maj 2010

Av Rebecka - 16 maj 2010 23:09


Då har man suttit och trixat på nya bloggen hela eftermiddagen, och den börjar se lite okej ut.    Kolla själva, och skriv vad ni tycker så jag kan ändra och trixa lite mer innan jag börjar använda den på riktigt! Nya bloggen hittar ni Här!


Så har man blivit medlem på bloglovin.com så man kan hålla koll på sina bloggar man läser, väldigt smart måste jag säga. Hihi, så nu kan jag inte missa något.   


Dags att kila till sängs, i morgon är det bara upp och springa igen!!

Av Rebecka - 16 maj 2010 17:52


Stackars min lilla Trazan!


Låg ute på en stol på altanen och tog det lungt när en stor svart hund kom rusande upp på mot honom. Simon höll i hunden som han inte hade en chans att stoppa, lillSimon liksom! Vad skulle katten göra om inte hoppa rakt ut från altanen ner på gräsmattan och ger järnet mot skogen.


Haha, visst kan man skratta åt det.. men stackars kissemiss! Nu ligger iaf min älskling på köksgolvet och sover, vågade komma in.  


Älskar att bli kliad på magen, hihi. 

Av Rebecka - 16 maj 2010 13:50


Har vi precis kommit hem från en liten tripp runt i Södertälje. Vi började med Moraberg där vi hittade lite smått och gott. Vet att brorsan inte läser detta, då jag kan säga att vi köpte födelsedagspresenter till honom. Han fyller nämligen på söndag.   


Sen hämtade vi Emil och åkte vidare till Ica Maxi. Så nu är middagen räddad, hihi vilken tur. Dags för lite fika innan mormor ska åka hem. Mums, finns det någon god kaka...


Av Rebecka - 16 maj 2010 09:38


Sööndag!! Har inget planerat, och ska bara ta det lugnt hela dagen. Hoppas solen kommer fram senare så man får sola lite, kanske läsa lite. Måste renskriva skolarbetet också, men det får vi se om det blir idag.   


Nu ska jag sätta mig och äta lite frukost och kolla på Anna Anka söker assistent!

Presentation

Bloggvärde

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid föredrar du?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Klockan

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Gästboken

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards