Var dig själv, det finns redan så många andra!

Alla inlägg den 1 maj 2010

Av Rebecka - 1 maj 2010 21:31


HAHAHAHA, kan fortfarande inte sluta skratta!! Vi satt och kollade på Körslaget och mormor hejade på Kalle Moraeus, ringde till och med och röstade. Sen satt hon skitnervös i soffan innan resultatet drogs. När det sedan var klart att Kalle vann mot Marie så... Haha, hon nästan studsade i soffan!


"Det var min rösta som avgjorde det hela" skrek hon och med tummen upp och alldeles helnöjd var hon! Haha, det var en syn det och inte kunde hon sluta vara så nöjd. Hahaha, skrattar på mig fast det inte alls låter lika roligt som det såg ut...

Av Rebecka - 1 maj 2010 17:58


Äntligen hemma!


Visst, det gick fort på jobbet och det är riktigt skönt. Men nu ska jag krångla vidare lite med min hemsida så jag får i ordning den snart och kan ge ut den offentligt, hihi.


Sen ska jag också ligga och lata mig i soffan och hoppas att huvudvärken försvinna. Hmm, tror jag dricker för dåligt när jag jobbar, måste bli ändring på det!

Av Rebecka - 1 maj 2010 12:38


Tiden bara rusar iväg! Jag har redan lunch och sitter hemma och skriver ett inlägg, så har bara halva dagen kvar. Det är inte klokt, känns som att jag precis har börjat jobba. Men så ska det vara, då har man mycket att göra och det mesta flyter på.


Så nu ska jag åka dit igen, kommer hem kl 17.10 typ. Hihi.

Presentation

Bloggvärde

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid föredrar du?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Klockan

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Gästboken

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards