Var dig själv, det finns redan så många andra!

Alla inlägg den 9 maj 2010

Av Rebecka - 9 maj 2010 23:44


Trodde inte att det skulle bli så mycket av denna dag, men jag hade fel!


Emma kom hit runt 17 och då tog vi en lång rask promenad. Det mest dramatiska med promenaden var att vi hittade typ 10 dödade grodor på ett och samma ställe. Haha, kanske inte borde skratta men det hela var lite komiskt.   


När vi kom hem efter lite mer än en timma så hoppade vi i badtunnan. Mormor, mamma och pappa kom också i, och där satt vi väääldigt länge. Det var dessutom väääldigt varmt.


Kortspel efter det, så mormor skulle bli glad. Hihi. Vi spelade Plump och några Skitgubbe, och Emma... vem blev skitgubbe då?   


Haha, nej nu är det dags att gå och lägga sig.. ny dag i morgon och skolan fortsätter...

Av Rebecka - 9 maj 2010 16:38


Hihi, vet att jag gjorde en bild på Simon och nu kommer en bild på dig Hanna här också! Den blev riktigt fint, eller vad tycker du stumpan? 

 

Före...

 

Efter...


Mohaha, tyckte du blev grym!   

Av Rebecka - 9 maj 2010 14:20


Idag ska jag inte göra mycket för världen! Haha, latar mig för fulla muggar.


Hemsidan jag håller på med, som bland annat ska bli min nya blogg, går framåt. Äntligen satte dom fart och ändrade det sista på sidan så jag kunde börja skapa den. Att jag var tvungen att vänta så länge.. men men, nu är den på G!


Det går framåt måste jag säga, men det finns fortfarande massa jag måste lära mig. Är inte så duktig på HTML-koder eller vad man säger. Någon som är proffs på det som vill hjälpa till?   


Sidan till nya bloggen kommer senare när den börjar bli färdig, hihi!

Presentation

Bloggvärde

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid föredrar du?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Klockan

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Gästboken

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards