Var dig själv, det finns redan så många andra!

Alla inlägg den 27 mars 2010

Av Rebecka - 27 mars 2010 08:36


Nu är mamma hemma! Hon lunkar på rätt bra måste jag säga, just nu är hon ute och går runt huset, hihi. Vi firade att hon kom hem och allt hade gått bra med en pizza,  
haha det tyckte vi alla var på tiden.


Igår tog vi det bara lugnt, jag byggde mest pussel och samtidigt tittade på tv:n!


Grattis till Mattias Andreasson och Cecilia Ehrling som vann "Let´s dance" igår. Tyckte att båda lagen var lika bra och för mig spelade det absolut ingen roll vem som vann, så Grattis Grattis!


Sen måste jag bara säga att herregud, Timo Räisinen och Måns Jälevik, vilka sköna killar! Dom var med på "Så ska det låta", och det var verkligen någonting programmet behövde. Mer sköna personer ska det vara, inte fina.. dom struntar jag faktiskt i.   


Haha lyssna (tyvärr ingen video) HÄR när dom sjunger "Är du vaken Lars?", haha klockren!


Dags att äta frukost, för snart ska jag åka till jobbet. Jobbar 10-18 och tror dagen kommer gå väldigt fort. Vi är en extra, för troligtvis kommer det komma mycket folk, wieee. Hihi!   


Presentation

Bloggvärde

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid föredrar du?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Klockan

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Gästboken

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards