Var dig själv, det finns redan så många andra!

Alla inlägg den 11 mars 2010

Av Rebecka - 11 mars 2010 22:18


Då sitter man och väntar på att vetekudden ska bli varm och go i mikron innan man kan krypa till sängs.


Jobbar idag, och vilken stressig dag! Hade ansvaret på kvällskvisten, och är inte helt förtjust över det måste jag säga. Visst att det är kul att jobba med alla extrajobbare, men det är alltid skönt att kunna fråga nån om man undrar osv..


Sen är jag helt less på grönt! Antingen ska en till person sättas in som enbart tar hand om grönt, för nu verkar det som att det ska vara en "grön-person" hela kvällen, men nej... det funkar inte så på kvällen och har aldrig gjort! Nej, sånt blir jag galen på och de senaste kvällarna jag har jobbat så har det varit så, man måste dra igång med grönt på en gång eftersom det är så mycket som måste fyllas.


Klagat klart! Sen kom man hem och åt en smarrig fruktsallad med grädde, tack mamma!    Så var jag tvungen o köpa grädde idag för imorrn får man fint besök och en kladdkaka ska det bli. Sååå välkommen Em!   

Av Rebecka - 11 mars 2010 14:51


HAHAHAHA!! Alldeles nyss kom mitt påskgodis jag vann på skattjakten med posten. Ett brev som var knögligt så då förstod jag, haha rev upp det på en gång så jag skulle se vad det var. Hahaha kolla!!

 

                           Hahaha så himla gulligt! Haha, och med en rosett på!!

Av Rebecka - 11 mars 2010 11:52


Nu har man vart inne i Södertälje med mormor, Nilla och mamma. Nilla skulle till Kappahl eftersom hon fått sms om något vip-erbjudande. Vilken dyr affär måste jag ändå säga, men Nilla handlade på.


Rusta blev det sen! Vit målarfärg skulle vi ha, håller på och fixar i mammas och pappas sovrum. Än så länge ser det bra ut.   


Bestämde också att vi ska ut och åka imorrn också, upp till Botkyrka. Wiee, så imorrn blir det nytt pussel, haha! Gjorde ju klar sista igår och det är så skönt att sitta där en stund efter en dag pluggande. Så en flirt me mormor, sen var det bestämt!  


Dags att göra lite nytta innan det är dags att kila till jobbet, jobbar 16.20-21.20 hoppas bara jag stänger med nån rolig!

Presentation

Bloggvärde

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid föredrar du?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Klockan

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Gästboken

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards