Var dig själv, det finns redan så många andra!

Alla inlägg den 19 mars 2010

Av Rebecka - 19 mars 2010 14:54


Hihi, nu har man testat med en toppbild också!


Satt och trixa lite, men det får duga för en stund... haha när jag tröttnar så är det la bara att göra en ny   


Men rätt så fint blev det ändå? hihi!

Av Rebecka - 19 mars 2010 13:01


Nu har jag suttit ute på trappan med en hammare och en plastpåse med turkisk peppar i! Nu är det bara så bitar, och i vodkan. Nu ska det bara stå och lösa upp och dra tills ikväll, hihi. Kommer bli perfekt!!

 

Nej, det är inte Fanta World   


Sen har jag vart och handlat också. Lite chips och jucie (måste ha allt till drinken, haha). Så sockerlaget är fixat och klart, så nu väntar jag på att mamma ska skjutsa Rasmus till Nyköping och komma hem igen, sen ska vi testa drinkarna.  Klart man måste testa om de är drickbara, kan ju inte bjuda på nå äckligt!


Får vi se hur det här blir... 


Nu måste jag bara städa och fixa i ordning lite i vårt mysrum, så vi får plats att spela eyetoy och parta! Hemtentan får vila tills imorrn, hihi.


Måste ju ladda kameran också, inget party utan kamera....

Presentation

Bloggvärde

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid föredrar du?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Klockan

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Gästboken

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards