Var dig själv, det finns redan så många andra!

Alla inlägg den 17 mars 2010

Av Rebecka - 17 mars 2010 21:06


Tänk att man gjort sin allra första smörgåstårta i hela sitt liv, och då är det på jobbet till en kund. Lite farligt jö, men det var ju bara att ta tjuren vid hornen och köra på... men det va ju skoj!   I början gick det rätt så trögt, Sandra och jag stod och funderade och hur vi skulle lägga upp det hela? Mango, kiwi, sharonfrukt, gurka, tomat, citron... men inte blev det illa! Riktigt stolt, hihi!

  

Hela tårtan när det var klar, är den inte fin?   

  


Snyggt jobbat Sandra! Tyckte den blev riktigt fin, och jäklar om kunden säger någonting annat, haha!

 

Mer om jobbet då... rätt mycket tjaffs faktiskt, fast jag bryr mig inte så mycket. Så länge ingen bråkar med mig så skiter jag i det totalt... vissa saker är rätt töntiga!  Men en hel del roliga saker händer alltid under en jobbdag, hihi! Sen var Louise inne och tjata idag igen om fredagen, nästan rätt åt henne om hon inte hittar nån som kan jobba... elakt men sant! Är man så dum att man bokar biljett innan man fixat jobbet, så sorry.. ingen back-up från mig inte.

 

Jessa däremot har stått för mycket skratt idag, är så roligt att köra lite med henne och inte tar hon illa upp heller. Trevlig och go på sitt egna lilla vis.  

Bloppis-annons
Av Rebecka - 17 mars 2010 10:32


Nu säljer vi mammas mc-jacka!


Sprillans ny, ej använd.

Det finns: ryggplatta och armbågsskydd.

Storlek: 58

Nypris: 1995:- men du får den för 1000:-



   

OBS! Den här annonsen är inte längre aktuell!
MC-delar & tillbehör, Säljes - Södertälje (Stockholms län)
Pris:    1 000:-
 
Av Rebecka - 17 mars 2010 09:06


Trazan!!  Han var så himla söt och gosig igårkväll så självklart var jag tvungen att ta lite kort    Först låg han lite upp och ner (som vanligt) och om man då börjar klappa han på magen så blir han så gosig så.. då var det bara att sätta sig på golvet så han kunde stångas och dreglas... hihi, kolla så sööööt:


         

Det här är allt min plutt!   

Presentation

Bloggvärde

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid föredrar du?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Klockan

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Gästboken

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards