Var dig själv, det finns redan så många andra!

Direktlänk till inlägg 11 januari 2010

Streetdance pass

Av Rebecka - 11 januari 2010 13:43


Herregud, nu har jag bokat in mig på ett streetdance pass ikväll klockan 20. Hur ska det gå? Haha, jag har ju inte dansat i hela mitt liv, förutom lullig på krogen då    Vad har man ens för kläder på sig? Mjukisbyxor och ett linne kanske? Hon i receptionen på Sydpoolen flina bara åt mig när jag fråga om det var nåt speciellt att tänka på eller om man överlever ett sådant pass om man aldrig dansat. Vi får se hur det går, lite nervös asså. Några bra tips som jag borde veta innan jag går dit?


Har precis kommit hem från Södertälje, vart och cyklat 30 min samt kört lite mag och lår maskiner. Har ju så ont i bröstet från gårdagens träning så det fick vila lite idag. Hihi.


Sen har jag och brorsan vart på Sandys och ätit, o för första gången provade jag en grillad wraps men kyckling och bacon... Himlans gott!!


Bäst att göra lite nytta här hemma ett tag, men mer om streetdance passet och om jag överlevde kommer ikväll. Hemma igen runt 21.30   

 
 
Ingen bild

moster

11 januari 2010 16:39

du kan ju alltid fråga Hanna om tips ;)

 
Ingen bild

Beckis själv

11 januari 2010 17:23

haha ja, vi får se hur det går om bara några timmar annars får lilltösen ge mig extralektioner ;P

 
Sofia

Sofia

20 januari 2010 17:55

Själv ska jag börja imorgon. Dock har jag dansat lite tidigare, men de va ett bra tag sen nu. Så jag e allt lite nervös! :D

http://livewhileyoudo.blogspot.com

 
Ingen bild

Beckis själv

20 januari 2010 18:22

Vad roligt! Ja det kan jag förstå men det går nog bra ska du se, hihi gjorde det ju iaf för mig så =) Lycka till!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecka - 1 juni 2010 08:37

Nu byter jag blogg! Självklart kommer jag se hur det går och om jag får allt att fungera, men det kan jag enbart se om jag testar. Inte sant? Så från och med nu så ber jag er kära läsare besöka min nya blogg, KäckaBecka! Vä...

Av Rebecka - 31 maj 2010 20:54

Nu har vi varit i Ullared och åkt hela fem timmar hem. Slängde i oss lite mat och åkte sedan en sväng till mormor som fyllde 73 idag. Ja må hon leva! Hurra! Grattis Mormor! Det har vart en dag full med fart och shopping. Hihi, så r...

Av Rebecka - 31 maj 2010 07:21

Nu är det dags att kila upp och börja städa rummet. Eller kanske äta lite frukost först så magen slutar knorra! Först ska jag bjuda mina föräldrar på kaffe på sängen, precis som igår. Men ska försöka låta bli att inte välta ena koppen sen så ...

Av Rebecka - 30 maj 2010 21:37

  Typiskt mig!! Men gillar sånt som lyser och är annorlunda, det är liksom.. Jag.   Idag har vi åkt spårvagn och gått i massa affärer. Megaskoj, haha.. trodde ni något annat.    Tittade på mycket, men det var mycket som inte var något att ha. ...

Av Rebecka - 30 maj 2010 15:56


  Vet inte riktigt om man säger grattis.. hmm, varför är det i så fall grattis? Hur som helst..       Grattis mamma på mors dag!!   ...

Presentation

Bloggvärde

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid föredrar du?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Klockan

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Gästboken

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards