Var dig själv, det finns redan så många andra!

Alla inlägg under mars 2010

Av Rebecka - 2 mars 2010 16:03


Då har man kommit hem från gymet och lunchen.


Var med på gymet med Rasmus, för jag inte hur länge sen. Shit va folk det var, men sen kom vi på att det är ju sportlov! Inte konstigt att det var Massa ungar där.   Cyklade i 20 minuter, sen körde vi ca 1 olika maskiner för hela kroppen. Vi var rätt döda efter det, men skönt var det. Och inte höll jag på att tuppa av heller, det går framå, Haha!


Gick till Nancy´s och åt lunch, helskotta va god den grillade wrapsen var. Den satt då fint i magen! Kyckling, bacon och fetaost.. oh men shit, blir ju nästan hungrig igen!


Sen var det bara att åka hem, laga linssoppa som det blir till middag. Inte så farligt som det låter måste jag erkänna, och tror att denna omgång inte blir lika stark som förra. Haha, för då gick det åt massa liter vatten!    Men duktig kock, det är jag allt! Haha!


Och wiee, fick två pussel av Nilla igår. Äntligen har jag nåt att syssla med när jag är som mest uttråkad eller behöver ägna tankarna åt annat håll. Så tänkte kila dit och sätta mig nu.    Tack för det Nilla!

Av Rebecka - 1 mars 2010 23:38


Haha, det var jätteroligt! Pappa tyckte jag skulle testa eniros skattjakt och vinna ett halvt kilo äkta guld. Så satte oss framför datorn, och ni tror väl inte jag fastna? Haha det var klurigt men såå spännande att hitta överallt och lösa problem. Typiskt matematiker va. 


Klarade av alla ledtrådar så nu måste jag vänta till den 7/3 för då visas nästa, som är en rebus på tv4 klockan 20.45 tydligen. Herregud, haha ni som känner mig vet att jag fastnar på en gång när det gäller sånt här.    Ni som inte testat skattjakten, gör det!


Skattjakten!


Var och dansade idag också, och för ovanlighetens skull höll jag inte på att svimma. Men nu har jag kommit på varför, eller tror att jag kommit på varför. Ska inte använda min sporttopp när jag tränar, för den trycker så jäkligt så att jag inte får tillräckligt med luft. Körde inte med den idag, och mådde strålande under hela passet. Haha, knäppt va?!

Av Rebecka - 1 mars 2010 17:15


Dags att byta älva! Emil upptäckte att halv näsan var borta på vågen-älvan som jag köpte förra veckan, hur kunde jag missa det? Så det var bara att bege sig dit och byta. Han hade inte en likadan så det fick bli Oxen (Taurus), som ni ser på bilden. 

   


Sen fick det bli en snabbis in på Gina Tricot eftersom jag hade ca 50 minuter kvar innan föreläsningen skulle börja. Varför gick jag in där? Haha, köpte en skjorta... riktigt fin var den! Men blev så himlans förvånad när jag testade, för storlekarna var jättestora. Tog en 36, och det vet jag inte ens om jag någonsin har haft! 


 

Skjorta från Gina Tricot för 249:-

Av Rebecka - 1 mars 2010 09:46


Nu har det blivit mars också, vad tiden går fort!


Börjat kolla lite smått på min hemtenta, och första delen verkar inte så svår ändå. Ska skriva om non-kognitivismen och ta fram argument för och emot. Roligt det låter va, haha. Och det är bara första delen av tentan, den andra delen sparar jag till senare. 


Har nu i helgen också gjort klart mina två prov till August så han kan öva, algebra och linjära funktioner. Var mycket roligare att skapa prov än att skriva dom, hehe. Får vi se hur det går! Heja August!


Ikväll är det streetdance igen, ska bli megaroligt. Borde kanske öva på kombinationen en gång till innan jag går dit, haha gick ju sååå bra sist!


Denna veckan kommer jag bara gå och tänka på helgen som kommer.. då blir det framförallt nervöst och spännande! Mer om helgen senare   

Presentation

Bloggvärde

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid föredrar du?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Klockan

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Gästboken

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards