Var dig själv, det finns redan så många andra!

Direktlänk till inlägg 22 mars 2010

Nervös inför uppsatsen

Av Rebecka - 22 mars 2010 21:35


Nu har nya kursen i filosofin börjat, en B-uppsats! Läskigt värre! Går ungefär en vecka innan jag har en månad på mig att skriva en uppsats på ungefär 12 sidor + blir tilldelat en handledare som man ska träffa under tiden och checka av läget. Herregud, något sådant har jag inte gjort förut!


Till det mer roliga... shopping!    Hade bara sån stor lust att gå runt lite i affärer och kika idag, så både innan och efter skolan passade jag på. Hittade mycket snyggt men var på jakt efter en speciell blus/skjorta som fanns på H&M, men typ slut överallt. Hittade dock inte den i grå, men det fick bli en blå. Sen råkade jag hitta ett fint skärp (inte för att jag är en skärptjej) men kunde inte motstå den.   

 

Från H&M för 149:- (ska man ha den imorrn kanske?)


Från H&M denna också, fast för 49.50:-


Idag var jag inte heller på streetdancen eftersom jag känner att jag håller på att bli förkyld, samt att jag är lite snorig så vågar inte ifall det blir värre. Däremot åkte vi och tog ett lugnt bad och njöt i varmbubbelpoolen.


Nu är jag åter hemma i mitt lugna vrå, pratat med Nilla om i morgon. Är tydligen imorrn jag ska åka till den där Coop grejen, På Rätt Kurs. Bestämde att jag ska till Nilla kl 13 för att få ett glas vitt, innan vi går till bussen (som tar oss till annexet) kl 13.45 Trevligt värre! Lite förkrök på bussen upp, lyssna på nån tråkig föreläsning innan allt det roliga börjar, haha! Men själva grejen är att vi har trevligt tillsammans, vilket jag tycker vi jämt lyckas väldigt bra med!


Tror tisdagsgruppen blev: Jag, Nilla, Jessica, Åsa, Johanna, Lousie, Tomas och Stoffe... kan det stämma? Inte fy skam, tror vi kommer ha riktigt skoj!

 
 
Jessa

Jessa

22 mars 2010 23:20

Klart det blir skoj imorrn.. :D Snygga grejjer du hittat förresten! kram kram

http://jezzaj.blogg.se

 
Ingen bild

Beckis själv

23 mars 2010 07:58

Tack =) Klart, åker ju med er ;) Kraam

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecka - 1 juni 2010 08:37

Nu byter jag blogg! Självklart kommer jag se hur det går och om jag får allt att fungera, men det kan jag enbart se om jag testar. Inte sant? Så från och med nu så ber jag er kära läsare besöka min nya blogg, KäckaBecka! Vä...

Av Rebecka - 31 maj 2010 20:54

Nu har vi varit i Ullared och åkt hela fem timmar hem. Slängde i oss lite mat och åkte sedan en sväng till mormor som fyllde 73 idag. Ja må hon leva! Hurra! Grattis Mormor! Det har vart en dag full med fart och shopping. Hihi, så r...

Av Rebecka - 31 maj 2010 07:21

Nu är det dags att kila upp och börja städa rummet. Eller kanske äta lite frukost först så magen slutar knorra! Först ska jag bjuda mina föräldrar på kaffe på sängen, precis som igår. Men ska försöka låta bli att inte välta ena koppen sen så ...

Av Rebecka - 30 maj 2010 21:37

  Typiskt mig!! Men gillar sånt som lyser och är annorlunda, det är liksom.. Jag.   Idag har vi åkt spårvagn och gått i massa affärer. Megaskoj, haha.. trodde ni något annat.    Tittade på mycket, men det var mycket som inte var något att ha. ...

Av Rebecka - 30 maj 2010 15:56


  Vet inte riktigt om man säger grattis.. hmm, varför är det i så fall grattis? Hur som helst..       Grattis mamma på mors dag!!   ...

Presentation

Bloggvärde

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid föredrar du?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Klockan

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Gästboken

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards