Var dig själv, det finns redan så många andra!

Direktlänk till inlägg 21 mars 2010

Underbara Johanna

Av Rebecka - 21 mars 2010 14:08


Så mysigt att träffa dig! Min goa gamla vanliga Johanna, hur långt bort du än kommer befinna dig så ligger du varmt om hjärtat.

 

Träffade Johanna nere på Södertälje station.. fick en megakram! Wiee. Sen gick vi till Nancy´s och fikade i nya loungen. Jättemysigt och vi kröp upp i ena soffan med en varm choklad och kaffe. Pratade om allt mellan himmel och jord.

 

Sen hörde Therese (Johannas tvilling) av sig, och vi träffade henne också, men hon skulle till Tom Tits och jobba så vi följde med. Hihi, smög in bakvägen och utforskade stället lite. Herregud va länge sen det är jag var där inne. Hahaha, gick ju typ vilse! Men vi hittade lite olika saker att skojsa med, bla skrek vi i decibelmätaren... jag skrek i 24 decibel och johanna i 6... HAHAHA, om jag nu fattade det hela rätt   

 

Sen gjorde vi nån avslappningsapparat mot varandra, man hade ett pannband på sig som tydligen mäter hur avslappnad man är... hihi, var en lätt match, vann två gånger.  

  

Jag till vänster och Johanna till höger, haha så jäkla snygga!


  

Haha inte likt för fem öre!


Nej, det är inte ett paket... en tavla!  


Sen sa vi hejdå till Therese som bjöd oss på varsin glass, mums! Så skjutsa jag hem Johanna och nu sitter jag här hemma. Dags att titta igenom hemtentan, tänkte skicka in den ikväll så bara att sätta fart.

 

Tack för idag Johanna, nu klarar jag mig till påsk!     

 
 
Ingen bild

Johanna

29 mars 2010 11:15

wiiie!! Det var så himla kul att träffa dig igen! :D Saknar dig massor, tusan att Arvika ska ligga så långt bort. Vi hade en toppen dag!
Vi ses i påsk och vi hörs innan.

 
Ingen bild

Beckis själv

29 mars 2010 17:31

Wieee, du har hittat hit! =) Jaa, saknar dig en massa med jö! Men snart är det påsk och du kommer hem igen! Wieee! Pöss

 
Ingen bild

Johanna

2 april 2010 12:33

yaaay!

 
Ingen bild

Johanna

2 april 2010 14:36

oj.... varför kom inte allt jag skrev med? :S konstigt...provar igen då :)
hurra hurra jag kommer tisdag eller onsdag! :D
puuuuusssss!

 
Ingen bild

Beckis själv

2 april 2010 14:46

haha tror du inte har skrivit nåt ;) hihi wieee vad bra! =D Då hinner jag träffa dig innan ni åker iväg! puusss min ängel!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecka - 1 juni 2010 08:37

Nu byter jag blogg! Självklart kommer jag se hur det går och om jag får allt att fungera, men det kan jag enbart se om jag testar. Inte sant? Så från och med nu så ber jag er kära läsare besöka min nya blogg, KäckaBecka! Vä...

Av Rebecka - 31 maj 2010 20:54

Nu har vi varit i Ullared och åkt hela fem timmar hem. Slängde i oss lite mat och åkte sedan en sväng till mormor som fyllde 73 idag. Ja må hon leva! Hurra! Grattis Mormor! Det har vart en dag full med fart och shopping. Hihi, så r...

Av Rebecka - 31 maj 2010 07:21

Nu är det dags att kila upp och börja städa rummet. Eller kanske äta lite frukost först så magen slutar knorra! Först ska jag bjuda mina föräldrar på kaffe på sängen, precis som igår. Men ska försöka låta bli att inte välta ena koppen sen så ...

Av Rebecka - 30 maj 2010 21:37

  Typiskt mig!! Men gillar sånt som lyser och är annorlunda, det är liksom.. Jag.   Idag har vi åkt spårvagn och gått i massa affärer. Megaskoj, haha.. trodde ni något annat.    Tittade på mycket, men det var mycket som inte var något att ha. ...

Av Rebecka - 30 maj 2010 15:56


  Vet inte riktigt om man säger grattis.. hmm, varför är det i så fall grattis? Hur som helst..       Grattis mamma på mors dag!!   ...

Presentation

Bloggvärde

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid föredrar du?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Klockan

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Gästboken

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards