Var dig själv, det finns redan så många andra!

Direktlänk till inlägg 3 mars 2010

Haha, skon sprack!

Av Rebecka - 3 mars 2010 17:53


Hahaha roligast jag vart med om. Tog på mig mina svarta högklackade skor i morse, så tar lite mer tid att gå än med gympadojjorna. Och typiskt så var tåget försenad lite. Hade bråttom till föreläsningen! Så halvsprang uppför trappan vid universitetet då jag helt plötsligt hör (eller känner rättare kanske) ett KNAK! hahaha skon sprack under, mittemellan klacken och framsulan!    Haha kände varenda steg jag tog till föreläsningssalen hur det stack ut någonting under, men kunde ju inte stanna mitt i rusningen och kolla! När jag kom till salen kollade jag iaf, och det stack ut nån järn(?)grej hahaha herregud foten stack inte ut iaf!   


Efter föreläsningen gick jag sakta och försiktigt till Din Sko, var ju tvungen då jag nu hade sönder mina sista vinter/höst klackskor. Hittade ett par som var exakt min stil, kanske lite fööör likt dom paren som gick sönder men vad gör det?!

   

Ser gråa ut tack vare kameran, men dom är helsvarta. Från Din Sko för 299:-


Sen råkade jag svänga in på H&M, och varför gjorde jag det?? Haha, brukar aldrig hitta nåt där, så varför trodde jag att jag skulle göra det just idag? Men, jag hitta... haha mamma blir aldrig förvånad när jag kommer hem med en kasse. Måste skärpa mig!   


Två par leggings för 149:- styck. 


Nu sitter jag här och är megaglad. Haha vet inte varför, men tänkt på den där förbannade skon sen det hände. Haha, tänk om den spruckit helt och hållet och jag kommit till föreläsningssalen med bara en och en halv sko, haha sicken syn!

 
 
Ingen bild

moster

3 mars 2010 18:38

hm,riktigt snygga skor ju,dom kan jag ju låna nån gång

 
Ingen bild

Beckis själv

3 mars 2010 19:09

Tack! hehe hmm, det får vi allt se ;P

 
Ingen bild

em

3 mars 2010 20:50

Ja det var på pricken din stil! vi måååste åka till skärholmen någon dag, jag måååste köpa vårkläder :P

 
Ingen bild

em

3 mars 2010 20:53

förresten så har jag köpt en fin svart spetsklänning jag vill inviga, vi måste alltså gå på krogen inom en snar framtid :P

 
Ingen bild

Beckis själv

4 mars 2010 09:40

Jaaa men det får vi absolut göra + att den mååste jag få se =) Haha vårkläder nu Em, har dom börjat sälja de? ;P

 
Ingen bild

Lime

6 mars 2010 11:48

När ska vi gå på krogen i vårkläder ?? =) tell me ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecka - 1 juni 2010 08:37

Nu byter jag blogg! Självklart kommer jag se hur det går och om jag får allt att fungera, men det kan jag enbart se om jag testar. Inte sant? Så från och med nu så ber jag er kära läsare besöka min nya blogg, KäckaBecka! Vä...

Av Rebecka - 31 maj 2010 20:54

Nu har vi varit i Ullared och åkt hela fem timmar hem. Slängde i oss lite mat och åkte sedan en sväng till mormor som fyllde 73 idag. Ja må hon leva! Hurra! Grattis Mormor! Det har vart en dag full med fart och shopping. Hihi, så r...

Av Rebecka - 31 maj 2010 07:21

Nu är det dags att kila upp och börja städa rummet. Eller kanske äta lite frukost först så magen slutar knorra! Först ska jag bjuda mina föräldrar på kaffe på sängen, precis som igår. Men ska försöka låta bli att inte välta ena koppen sen så ...

Av Rebecka - 30 maj 2010 21:37

  Typiskt mig!! Men gillar sånt som lyser och är annorlunda, det är liksom.. Jag.   Idag har vi åkt spårvagn och gått i massa affärer. Megaskoj, haha.. trodde ni något annat.    Tittade på mycket, men det var mycket som inte var något att ha. ...

Av Rebecka - 30 maj 2010 15:56


  Vet inte riktigt om man säger grattis.. hmm, varför är det i så fall grattis? Hur som helst..       Grattis mamma på mors dag!!   ...

Presentation

Bloggvärde

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid föredrar du?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Klockan

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Gästboken

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards