Var dig själv, det finns redan så många andra!

Alla inlägg den 24 februari 2010

Av Rebecka - 24 februari 2010 20:35


Haha, har blivit jättenördig! Men är såå glad.   


Var i skolan idag, och vi fick vår hemtenta redan nu... så det är bara att börja kika på den. Johanna var tillbaka, alltid likakul att träffa henne.


Efter skolan åkte jag till GameStop och köpte ett datorspel, hihi wieee jag köpte ett datorspel som är helt och hållet MITT!! Det du Rasmus, Haha. Köpte CS eftersom jag nu inte kan sluta spela det, och alltid lika jobbigt att bråka med Rasmus om vem ska spela. Så nu har jag spelat i heeela två timmar i streck, sååå kul jö!!

 

GameStop för 299:-


Sen gick jag förbi den där finfina affären i Stockholm som har älvor och drakar osv... och det rååkade bli en älva också! Första av stjärnteckenälvorna, och det fick bli Vågen (Libra)! Så vacker och lite större än dom jag redan har, men vad gör det. Hihi.

     

En Älva från Agora för 229:-


Sen kom krånglet att ta sig hem. Tåget var bara 30 minuter försenat, och när tågen nu går 30min avgångar (istället för 15min) så blir det MYCKET människor som ska med och perrongen blir bara trängre och trängre. När tåget kom... tror att alla på Sthlms Central kom med, men dom som stod på Södra, Årstaberg och Älvsjö kunde ju glömma att få plats... haha stackarna, alla fick vänta till nästa tåg.


Nu ska jag kila och renskriva föreläsningen som var idag medan jag tittar på lite OS! Sen är det snart dags att sova, då jag ska jobba 9-18 imorrn.

Presentation

Bloggvärde

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid föredrar du?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Klockan

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Gästboken

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards