Var dig själv, det finns redan så många andra!

Alla inlägg den 23 februari 2010

Av Rebecka - 23 februari 2010 17:24


En snabbisblogg idag...


Äntligen kommit hem från jobbet, jobbat 8-17! Jobbar lite extra denna vecka eftersom Berra har brytit hälen, hur man nu kan göra det?!   Klant, hihi!


Igår var jag i skolan och började den nya kursen, fortsättningskurs i värdeteori. haha, låter kul va? Hur som helst så var det skitskönt, och jag skojar inte, när jag säger att jag längtat efter Jonas Olsson (läraren). En sån skillnad på Ragnar (förra läraren) och Jonas, tror jag lärde mig mer på första lektionen än vad jag gjorde under hela förra kursen. Tack Jonas!


Var på streetdancen igår, äntligen tillbaka efter två veckor halvsjuk/sjuk. Det var himlans kul men visst kändes det allt att man inte vart där på ett tag.


Dags att läsa 66 sidor och renskriva tills imorrn, sätter fart på en gång!

Presentation

Bloggvärde

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid föredrar du?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Klockan

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Gästboken

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards