Var dig själv, det finns redan så många andra!

Direktlänk till inlägg 21 februari 2010

Guld, Brons och Snö

Av Rebecka - 21 februari 2010 13:57


Tittade dock på reprisen som gick nu på förmiddagen, då jag inte var hemma igårkväll/natt när det var killarna skiathlon (15 * 2km). Guud så spännande då!! Haha och Södergrens och Hellners taktik när Johan Olsson hamnade så långt före, snyggt men rätt så fult haha! Vad var de det kallades, cykelnånting?   


Stoort Grattis till Guldet Marcus Hellner och Bronset Johan Olsson!! Grattis även till tysken Tobias Angerer som knep silvret.

HEJA SVERIGE!!!


Sen har jag nu gått ut och tagit bilder till dig Elin så du kan se hur vi har det här hemma. är det lika mycket som i USA? Det skottas iaf för fullt här hemma och snart är det dags att ta taket för andra gången.

Här står jag rakt upp och ned utanför köksfönstren, syns iaf lite!     

Pappa snart klar med gången på framsidan. 

Ser du vår häck? HAHA, borta! 

Och ingången, vi kommer iaf in i värmen.    

Hoppar jag från altan, kommer jag upp ur snön då?    

 
 
Ingen bild

em

22 februari 2010 15:29

Jag grät och grät och grät, det var så fint! :D
det är den taktiken man brukar köra i cykellopp, en kör de andra ligger i klungan och bromsar.

 
Ingen bild

Beckis själv

22 februari 2010 18:28

haha Emma då! ;) Aha, tyckte dom sa nåt om cykel =P

 
Ingen bild

Elin

13 april 2010 00:05

vi hade typ lika mycket snö som ni... Lite mindra, men tänk på att de får som mest kanske tio cm i vanliga fall. Insnöad i en vecka var jag iaf!

 
Ingen bild

Beckis själv

13 april 2010 08:33

hihi ja men då är det inte så konstigt då :) Hihi, har ni sommar nu då? varmt och skönt? =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecka - 1 juni 2010 08:37

Nu byter jag blogg! Självklart kommer jag se hur det går och om jag får allt att fungera, men det kan jag enbart se om jag testar. Inte sant? Så från och med nu så ber jag er kära läsare besöka min nya blogg, KäckaBecka! Vä...

Av Rebecka - 31 maj 2010 20:54

Nu har vi varit i Ullared och åkt hela fem timmar hem. Slängde i oss lite mat och åkte sedan en sväng till mormor som fyllde 73 idag. Ja må hon leva! Hurra! Grattis Mormor! Det har vart en dag full med fart och shopping. Hihi, så r...

Av Rebecka - 31 maj 2010 07:21

Nu är det dags att kila upp och börja städa rummet. Eller kanske äta lite frukost först så magen slutar knorra! Först ska jag bjuda mina föräldrar på kaffe på sängen, precis som igår. Men ska försöka låta bli att inte välta ena koppen sen så ...

Av Rebecka - 30 maj 2010 21:37

  Typiskt mig!! Men gillar sånt som lyser och är annorlunda, det är liksom.. Jag.   Idag har vi åkt spårvagn och gått i massa affärer. Megaskoj, haha.. trodde ni något annat.    Tittade på mycket, men det var mycket som inte var något att ha. ...

Av Rebecka - 30 maj 2010 15:56


  Vet inte riktigt om man säger grattis.. hmm, varför är det i så fall grattis? Hur som helst..       Grattis mamma på mors dag!!   ...

Presentation

Bloggvärde

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid föredrar du?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Klockan

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Gästboken

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards