Var dig själv, det finns redan så många andra!

Alla inlägg den 21 februari 2010

Av Rebecka - 21 februari 2010 21:08


Min smarriga pizza! 

Emil och hans äggpizza. 

Här har vi mammas med beasås på. 

Pappas pizza, nog den mest neutrala. 

Tillslut Rasmus korvpizza. 


Blir man inte hungrig? Men mumma så gott det var!! 


Vad har vi mer gjort ikväll? Haha jadu, har mest nördat mig framför CS och spelat med den där roliga killen (LirarN) som väldigt ofta är på just den servern som är så rolig.


Kollat på blåsningen, inte alls lika bra idag som alla andra gånger om ni frågar mig.


Anmält mig till streetdancen som är imorrn, äntligen känner jag mig tillräcklig frisk för att gå dit igen.


Väntar fortfarande på fredagens partybilder!!

Av Rebecka - 21 februari 2010 13:57


Tittade dock på reprisen som gick nu på förmiddagen, då jag inte var hemma igårkväll/natt när det var killarna skiathlon (15 * 2km). Guud så spännande då!! Haha och Södergrens och Hellners taktik när Johan Olsson hamnade så långt före, snyggt men rätt så fult haha! Vad var de det kallades, cykelnånting?   


Stoort Grattis till Guldet Marcus Hellner och Bronset Johan Olsson!! Grattis även till tysken Tobias Angerer som knep silvret.

HEJA SVERIGE!!!


Sen har jag nu gått ut och tagit bilder till dig Elin så du kan se hur vi har det här hemma. är det lika mycket som i USA? Det skottas iaf för fullt här hemma och snart är det dags att ta taket för andra gången.

Här står jag rakt upp och ned utanför köksfönstren, syns iaf lite!     

Pappa snart klar med gången på framsidan. 

Ser du vår häck? HAHA, borta! 

Och ingången, vi kommer iaf in i värmen.    

Hoppar jag från altan, kommer jag upp ur snön då?    

Av Rebecka - 21 februari 2010 10:29


Fy vilken bra kväll!


Vi åkte hemifrån runt 16 för att åka och hämta Emil och sen ta oss till Östertälje station. Och vägarna var ju inte direkt plogade så lugnt och fint fick det gå. Rasmus och Emil som inte visste vart vi skulle eller vad som skulle hända var allt lite nyfikna och satt o tänkte en bra stund på tåget.


Tog 2 timmar och 15 minuter för oss att komma fram till Stockholm Södra. Gick in på Konsum och käpte lite godis, haha då såg Emil biljetterna mamma hade i väskan. Då fattade han, haha! Rasmus gick fortfarande undrande och när vi kom fram och han såg den stora affischen "GREASE" hahaha, ni skulle sett hans min!!!

Programmet som vi naturligtvis köpte! 

Och så har vi biljetten! 


Men in gick vi och gjorde oss reda för att komma in och sätta oss, plats 99-103 hade vi... var bra platser på rad 5. Två akter med en 25 min paus mellan, men fort gick det och vad man skrattade ibland. Haha, helsköna nissar!


Rolle (Anton Lundqvist) var helt klart bäst, den rollen hade dom gjort såååå bra. Haha, han dansade, lekte bebis och var allmänt knasig haha! Stod för det mesta skratten!

Heeeelskön kille, han behövdes där! 


Bästa sången var helt klart när Bengt-Erik (Jacob Andréas) hängde i sina glittriga rosa kläder i taket och sjöng till Flisan (Anniska Herlitz). Sååå vackert och vilken röst, man fick ju gåshud!!

Kaxiga Bengt-Erik spelade en liten roll, men VILKEN röst!! 


Självklart var Sebastian Karlsson och Marie Serneholt (Danne och Sanna) bra dom också, fast dom gjorde inte lika stort intryck på mig som dessa två killar gjorde!


Tiden gick fort och vi skulle börja ta oss hem. Tågen var som vanligt (när det är snö och storm) runt en timma försenade och vi fick stå på stationen i 50 minuter innan ett Södertälje tåg kom. Väl framme i Östertälje hitta vi vår lilla bil i all snö och började ta oss hem.


Hemma kl 1 och då blev det en varm korv innan vi slängde oss i sängen!

Presentation

Bloggvärde

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid föredrar du?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Klockan

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Gästboken

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards