Var dig själv, det finns redan så många andra!

Alla inlägg den 20 februari 2010

Av Rebecka - 20 februari 2010 12:23


Igår var det party hemma hos Sandra! Bilder på kvällen kommer senare (då jag glömde min kamera och ska få alla skickade till mig   ). Men lite kort...


Kom till Sandra kl 17, även Anna och Sandra nr2 kom då också. Dom var verkligen galna, haha men väldigt roliga! Vi fixade pann/armband som det stod "Sandra 22år" på som vi hade på oss hela kvällen. Så jäkla snygga, haha men sånt bangar jag inte för. Många titta på krogen, men och?   


Emma, Milla, Karin och Moa kom runt 18 och till en början så var det en rätt markerad uppdelning mellan oss. Typ Järnabor vs Södertäljebor, men det försvann så fort vi hade ätit tyckte jag. Vi sjöng singstar och gapade för fulla muggar. Milla var helskön, den bruttan tyckte jag om massa. Var den enda av tjejerna som också pratade, dansade och allmänt "hängde" med oss när vi var ute. Stooort + till lilla Milla.  


Lill-Johanna kom också när hon slutat jobba, det var trevligt. Och måååste säga, Johanna.. hoppas du och Kalle blir ett par   hihi. Åkte in med 23 tåget där vi träffa nån finskgubbe Jarmo som blev bästa kompis med Kalle HAHA, den gubben asså!


Inne på The Strip sen var det inte så jätteroligt. Emil dök upp från jobbet, Roddan var där och även Godis var där! Evigheter sen jag träffa dig Godis jööö, trevligt trevligt! Sen åkte jag hem med 2 bussen fast de andra stannade kvar och tog taxi.


Typ sammanfattning:

Asroligt hemma hos Sandra och trevliga människor var de allihopa! Inte alls lika roligt när vi kom till Södertälje, det kunde jag ärligt talat skippat.

Presentation

Bloggvärde

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid föredrar du?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Klockan

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Gästboken

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards