Var dig själv, det finns redan så många andra!

Alla inlägg den 15 februari 2010

Av Rebecka - 15 februari 2010 21:58


Nu börjar det närma sig, tror det kommer bli riktigt roligt faktiskt. Vad ska jag ha på mig? Som en lördagkväll sa dom... tror inte dom menar mina mysbyxor och en stooor myströja då, haha! Väntar spännt till klockan blir 13.30 då vi ska börja ta oss upp till sthlm.


Och idag då... vart i skolan på min sista föreläsning (för denna kurs), så nu denna vecka ska jag plugga till tentan som är på fredag. Var även på bibblan i Södertälje för att låna Matte B boken, så jag kunde kolla vad August behövde hjälp med och förbereda mig lite.


Efter föreläsningen träffade jag August och jag tror vi satt i närmare två timmar och räknade, förklarade, visade osv... men pojken kan jö, himla duktig faktiskt!   Däremot tror jag inte att han klarar onsdagens prov, för mer än så här kommer han nog inte plugga till det (och vi hann bara gå igenom hälften av det han har prov på). Men heja August, detta kommer du klara till slut!


Måste även här i slutet säga Grattis och Hurra till Os-Guldet vi fick när Charlotte Kalla åkte så fort så fort i mååål!!!

Presentation

Bloggvärde

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid föredrar du?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Klockan

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Gästboken

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards