Var dig själv, det finns redan så många andra!

Alla inlägg den 14 februari 2010

Av Rebecka - 14 februari 2010 19:44


Heeeeelt såld alltså!


Låten går om och om i mitt huvud, och just nu sitter jag och vrålar med killarna på youtube. Haha, tur att familjen är van  


Lyssna genast! http://www.youtube.com/watch?v=iW8wMMIVBFM


Jaja, vet att det är en jullåt... men såååå vackert. Smälter för fan! Hihi.


(Om det inte funkar så sök på "I´ll be home for christmas, Rascal Flatts")

Av Rebecka - 14 februari 2010 18:12


Lillbrorsan kan ibland förvåna! Idag fick vi hela familjen mat på pastahuset i Södertälje, första gången han bjuder på mat. Tack Rasmus! Gott var det också, haha massa olika såser man kunde välja och kunde ju inte välja mellan carbonara och kyckling/curry så det fick bli båda två (hälften hälften).   


Sitter här och borde plugga lite nu innan blåsningen, så får nog sätta fart med det. Har tenta på fredag och ska inte plugga i sista sekunden som vanligt, haha kommer det säkert bli ändå.


*Säger åt mig själv* SÄTT FART NUUUU!!

Av Rebecka - 14 februari 2010 08:29


Att jag alltid ska vakna så himlans tidigt, det är inte klokt. Men att ligga vaken och bara dega är inte riktigt min grej, så det är bara att klä på sig och gå upp till övervåningen. Haha just nu ligger alla kvar i sina sängar här hemma medan jag tänkte nörda till mig lite och spela lite cs efter detta inlägg.


Ska blir spännande sen när klockan börjar närmar sig 15-16, då vi ska åka iväg någonstans och äta mat. Undrar för fullt vad dom har hittat på!

Presentation

Bloggvärde

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid föredrar du?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Klockan

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Gästboken

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards