Var dig själv, det finns redan så många andra!

Alla inlägg den 7 februari 2010

Av Rebecka - 7 februari 2010 14:19


Detta var då igår!


Eldade nästan några timmar så man fick det vart i tunnan. När vi kom hem från stan med mormor, Hanna, mamma och pappa så åt vi mat. Sedan slängde sig jag och Hanna i tunnan som då var 40 grader. Varmt och skönt var det, men Hanna tyckte det var lite varmt så vi fick slänga i några spadar snö. Pappa kom också i ett tag, han slängde sig också i snön tokstollen. Men det är ju pappa vi pratar om   Hanna sprang runt barfota i bara bikini också, upp på altanen och ner igen. Haha, jag hade det då bara varmt och mysigt i tunnan.


Först omgångens bilder:



                                                  Brrrr så kallt!!

 

                                         Här sitter tokarna och jag    


Vi gick upp och fick glass. Sen bara efter några minuter ringer det på dörren... det var Emma!! Nu skulle det badas, hihi. Emma hällde upp vinet medan jag tog en 7up, kände mig inte så värst pigg så det fick duga och så kunde jag ju skjutsa tösen till tåget sen. Dröjde inte länge innan vi hoppade i, och där satt vi och snacka massa. Nää, inte så mycket skit, mest prat hihi.


Andra omgångens bilder:


                                   Snygg bild från altanen, två små lortar, hihi.

 

                            Haha, kul att man ser att båda sitter på huk   


19.40 ropade papsen att snart var det melodifestivalen, så det vara bara att pallra sig upp. In i duschen och på med myskläderna. Stackars Emma som inte fick se skidorna, men hon fick se slutet iaf... lite bra väl Em?   


Melodifestivalen då... Ola, helt klart bäst (fast det visste jag ju redan innan, haha) sen var både Salem Al Fakir och Jessica Andersson bra. Så finalplatserna gick till helt rätt!


Skjutsade Emma till 23 tåget sen, där det som vanligt var massa fjortisar på perrongen. Åkte hem och satt ett litet tag framför pusslet innan jag gick och la mig.


Nu idag har jag bara latat mig eftersom jag har blivit genomförkyld (dumma badtunnan), så ska slänga mig i soffan nu igen.    

Presentation

Bloggvärde

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid föredrar du?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Klockan

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Gästboken

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards