Var dig själv, det finns redan så många andra!

Alla inlägg den 6 februari 2010

Av Rebecka - 6 februari 2010 12:13


Nu har jag vart ute en sväng till badtunnan och lagt i mer ved. Just nu är det 31 grader, så lite mer behövs. Wieee, sen är det bara att börja bada! Hanna och mormor kommer runt halv två och då ska vi åka en sväng till stan, sen får vi se hur varmt det är när vi kommer hem. Kanske kan man ta sig ett litet dopp innan maten.


Sen kommer Emma någongång, får jag reda på när hon hör av sig (haha, logiskt) och då ska vi bada heeela kvällen. Tyvärr blir det nog ingen öl för min del för idag mår jag inge vidare bra. Hostig och näsan rinner    Emmis får ta en till öl istället Haha.


Glöm inte att melodifestivalen börjar ikväll också!

Av Rebecka - 6 februari 2010 09:09


Det började med att klockan ringde 7.20 och då var det bara att pallra sig upp. Skulle möta Sandra utanför konsum strax efter åtta. Hon kom strax efter åtta och vi begav oss mot Sydpoolen eftersom vi bokat vattengympapass kl 9-10. Egentligen bokade vi så tidigt för att Johanna skulle med (eftesom hon börjar 11) men hon banga i sista stund... dåligt tycker jag! Sen kommer hon till stationen för att åka till gymet istället, nej det tycker jag är dåligt faktiskt.


Framme och vi bytte om, Sandra var rätt nervös tror jag. Haha, det var kul! Men när vi kom i bassängen så gick det bra sen, men inte kunde jag låta bli att skratta åt henne ibland. Hon såg Vääldigt rolig ut när vi körde med frisbeen mot kanten och tränade magen, då var jag tvungen o kolla på Rasmus istället. Haha kunde inte koncentrera mig!    Hela övningen efteråt garva jag innan jag kunde koncentrera mig på övningarna igen, dumma Sandra!


Mot skolan... föreläsning i två timmar, inget kul med det. Sen åkte jag hem! Började laga till efterrätten på en gång, den där Banoffee Pie. Blev riktigt god och det tyckte nog övriga familjen också. Så det måste ni prova!


Kvällen ägnade jag mig åt att förhöra Rasmus i körkortsteorin och "lets dance". Det var rätt som åkte ut iaf, Rabih stackarn var inte så bra.  

Presentation

Bloggvärde

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid föredrar du?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Klockan

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Gästboken

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards