Var dig själv, det finns redan så många andra!

Alla inlägg den 4 februari 2010

Av Rebecka - 4 februari 2010 20:50


...om jobbet. Vart hemma ett tag nu, hunnit få ner lite te. Inte lika ont i huvudet längre, var mycket värre på konsum. Lite kort om dessa fyra timmar jag jobba då:


Sandra, de e min lilla klantarselsandra det, haha o det är jag glad över! Men skura fick hon göra, baaaara tre liter mjölk låg på golvet och forsa. Haha, var inte ett dugg kul men alltid lika kul när Sandra är klantig. Tror hon och jag kan säga precis vad vi vill till varandra (dåligt som bra) och vi bryr oss ändå inte sådär på allvar. Det är skönt det!


Sen har vi *pip* som går mig på nerverna varenda gång vi träffas nu för tiden. Vet inte vad som blivit knas, för så var det inte i början! Men tycker helt enkelt inte om *pip* längre, verkligen inte min stil för fem öre. Måste man vara så himla kaxig och stöddig, va tjänar det till? Nej, nu ska jag inte tänka mer på *pip* för man blir ju inte direkt gladare! När det handlar om sådant här så är jag glad att jag inte jobbar mer än det jag gör.


I det stora hela så var det en rätt kul jobbdag trots huvudvärken.

Av Rebecka - 4 februari 2010 13:52


Och vem stod inte vid återvinningsstationen om inte den där gubben som skottar sin släpkärra full och sen åker och tömmer där. Att man orkar, han kan då inte göra mycket annat om dagarna. Han stod där och skotta från kärran när vi åkte hemifrån, och när vi kom hem stod han där med ett lass till. Herregud.


vart uppe på Järna och handlat lite med mamma och mormor idag. Ibland lönar det sig att handla med mormor, wieee fick en älva till!  


 

Lila och söt, nr 2.   


Var på videorullen och hämtade mitt paket också, samt köpte bananer, grädde och kondenserad mjölk. Så nu jäklar ska det bli efterrätt imorrn, va den nu hette igen... *kollar upp*... Banoffee Pie! Åt jag på nyår hos Dane, så äntligen har jag fått reda på hur man gör. Får se om den blir lika god som då!


Idag e jag nog sjuk också, har gjort linssoppa! Har jag aldrig gjort i hela mitt liv, så vi får se om jag klarar av mina fyra timmar jobb eller om jag blir sjuk    Dags att titta på finalen i Paradise Hotel nu (ja, vet att det var några dar sen), sååå spännande fast min Simon e borta!

Presentation

Bloggvärde

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid föredrar du?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Klockan

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Gästboken

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards