Var dig själv, det finns redan så många andra!

Alla inlägg den 2 februari 2010

Av Rebecka - 2 februari 2010 18:03


Vaknade långt innan väckarklockan skulle ringa, men pigg som en mört och det var ju bara att gå upp. Är ju roligare att tex sätta sig framför datorn än att ligga där och lata sig. Fått ett sms av Agge strax efter jag somnat och man blir ju inte direkt en bättre start på dagen... besviken, arg, lessen eller va fan jag nu är på det där paret igen. Att jag inte kan lära mig att inte höra av mig någongång.


Sen blir jag överlycklig för jag hann ta brorsans dator och spela lite CS innan Nilla kom och skulle hämta oss. Skjuts till gymet var inget man tackade nej till, så så fick det bli. Brorsan och jag cyklade i 45 minuter och ägnade sen 20 minuter bland träningsmaskinerna. Sen kom snart Nilla tillbaka körandes, så man fick skjuts hem också   


Sen dess har jag suttit här framför datorn och renskrivit, läst och pluggat. Snacka om trist, men tror jag börjar fatta vad det är kursen går ut på. Haha, snilleblixten Becka! Kanske är bra att man ska träffa "plugg-gruppen" imorrn för att gå igenom alla instuderingsfrågor man har fått. Kan man ju få läget lite under kontroll, lite iaf haha! Sen ska man träffa Bella, wieeee ska bli megaroligt!


Nu mot köket och hjälpa mamsen lite inför middagen. Blir soppa (eftersom våran "diet vecka/or" har börjat nu igen. Haha bara kämpa!

Presentation

Bloggvärde

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid föredrar du?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Klockan

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Gästboken

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards