Var dig själv, det finns redan så många andra!

Alla inlägg den 1 februari 2010

Av Rebecka - 1 februari 2010 22:01


Undrar vad han heter. Kanske man ska fråga på onsdag, är ju alltid bra att veta. Tänk att en person kan se så hmm inte kräslig eller ful, utan mer hmm ovårdad och sen ha en sån himla härlig personlighet och LEENDET! Vilket leende, kan blir inte annat än glad. Nej, det är inte nåt kärlekstrams jag skriver om!   Bara en kille i klassen som är runt hmm 26-27 bast som är väldigt trevlig. Pratade om massa skit hela vägen till tunnelbanan samt tunnelbanan, o konstigt nog kändes det som att jag känt han jättelänge. Helt sjukt, men skönt!    Vi har även ordnat en "plugg-grupp" med några andra filosofistollar och vi ska ses på onsdag förmiddag.


Har också dansat idag igen, sm jag brukar göra måndagskvällar kl 20.15 Men idag gick det inge vidare bra. Efter uppvärmningen kände jag mig helt vit i ansiktet och trodde att jag skulle tuppa av. Gick ut och andades, samt drack lite vatten. Men inte bangar jag, utan gick in igen och tog det lite lugnt. Stegen var mycket svårare idag (var ny kombination), Haha, har lärt mig röra mig som en orm. Eller haha skulle lära mig, men vet inte hur det såg ut. Jag garvade bara och tyckte jag såg ut som hejkomochhjälpmig! Haha.


Måste ringa Agge och Filip också, ska lyssna vad de sysslar med på onsdag eftermiddag. Kanske kan man dra med sig Bella dit och äta lite mat alla fyra, eller kanske dra med sig dom till Gula Villan till onsdagspuben och ta en öl eller två? Det får vi se   

Presentation

Bloggvärde

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid föredrar du?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Klockan

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Gästboken

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards