Var dig själv, det finns redan så många andra!

Alla inlägg den 30 januari 2010

Av Rebecka - 30 januari 2010 21:48


Varnar innan jag skriver något om vem vinnaren är och vad jag tyckte så att du som inte sett det än kan sluta läsa nu   

 

Kom hem från jobbet strax efter sex. Ät mumsig mat framför datorn och väntade på att finalen i Robinson skulle börja. Tillslut började den äntligen. När man såg vilka fyra som stod i slutet, hade jag en självklart vinnare, Hasse. Alla de andra tyckte jag bara var ett gäng knasbollar. Inte för att Hans är nån i min smak, men speciell och lite egen, vilket passar bättre än "följa-John-människor". En finalist klar, satt jättenervös inför den andra tävlingen...Wieee Hasse vann den! Sen var det ju klart, man visste att Jimmy inte skulle ha en chans då.

 

Grattis till segern!!

 

Nu ska jag bygga lite på pusslet som mormor och jag kämpar me emellanåt, innan jag ska krypa till sängs. Ska sova såååå länge, haha om det går!

Av Rebecka - 30 januari 2010 13:28


Jaja, vet att jag inte skrev någonting igår, men det gjorde jag med flit. Haha, orkade inte!


Var först med Rasmus på vattengympa kl 10. Sen åkte jag direkt upp till skolan där jag hade två timmars föreläsning. Sedan skulle jag ta mig hem, vilket problem! Stod 30 minuter och väntade på att ett tåg skulle komma, perrongen var knöfull! Sen kom ett tåg, som togs ur trafik... GAAH!! Efter 40-45 minuter kommer äntligen ett tåg, det blev proppfullt men som tur var så knuffade jag mig på.. haha som alla andra tanter   Stackars alla som stod på södra, årstaberg, älsvjö... dom kom inte på och fick vänta ännu längre.


Kom tillslut hem efter två och en halv timma. Äntligen!! Då var det bara att äta middag och sen förhöra Rasmus på körkortsgrejen (som han har till måndag). Sen latade jag mig heeeela kvällen i soffan med pappas stora varma tröja, vetekudden och Trazan i knät. Såå skönt!!


Nu är jag hemma på lunch, väntar på att min fisk ska stekas klart i stekpannan. Sen blir det firre med grönsaker. Mer om jobbdagen senare ikväll.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Bloggvärde

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid föredrar du?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Klockan

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Gästboken

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards