Var dig själv, det finns redan så många andra!

Alla inlägg den 28 januari 2010

Av Rebecka - 28 januari 2010 21:35


Idag har jag spelat cs, haha typ 4-5 timmar. Nörden i mig tog helt enkelt över, istället för att plugga och vara duktig. Men vad roligt det var!! Hittade några svenska grabbar som jag spelade med, och va de skratta åt mig. Hihi, dom tyckte inte att tjejer skulle spela pang-spel    Men brukar jag bry mig? Haha, nej! Det är ju roligt att springa runt på de_dust2 banan (enda banan jag kan, haha) och skjuta ner killarna som tror dom är så bra. Haha, bruden ägde grabbs!!   


Sen skulle jag åka till jobbet närmare 16, tog bilnyckel och sprang ut till bilen. Mamma och brorsan stod i fönstret och tittade. Men bilen rörde sig inte, framhjulet bara snurra runt... Jag satt fast!! De kom utspringandes båda två och skulle putta, men isen gav sig inte till vika. Snart började jag jobbet och jag hade inte kommit en millimeter. Vi öste på sand under framhjulen, sen var det bara att trycka gasen i botten.... WIEEE, jag kom loss! Full fart mot Konsum och hela 5 minuter innan var jag där. Bra Becka!   


Var konstigt att jobba idag måste jag säga, inget var som det brukar vara... förutom lilla Gustav som står i vägen överallt. Haha, stackars lillkillen får alltid höra en massa. Emilia och Louise från kl 19, vilket funkade utmärkt, men man är ju så van att ha knasMorgan och latEmil där liksom. Det blir en vana detta också tillslut, helsköna brudar jöö!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Bloggvärde

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid föredrar du?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Klockan

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Gästboken

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards