Var dig själv, det finns redan så många andra!

Alla inlägg den 27 januari 2010

Av Rebecka - 27 januari 2010 19:10


Äntligen är maten nere i magen!


Var i skolan på föreläsning till kl 15, och det var sååå trist idag! Pratade bara massa om David Hume och superveniens, ja det är ett konstigt ord som de tydligen använder hela tiden i filosofi. Sen begav jag mig tillsammans med en tös, Maria, mot tunnelbanan. Hon pratar på så in i helskotta, haha.


Framme vid T-centralen träffar jag Agge på stationen, det var inte igår. Undrade hur det gick med nya lägenheten, när det blev inflyttningsfest, hur hon skulle fira sin födelsedag (nu på fredag) osv osv.. Det var trevligt och så fick man lite sällskap på de sena tågen.


Av gick jag i Flemmingsberg där mormor och mamma stod och väntade på mig med bil, dom hade vart på sjukhuset med mammas ben. Doktorn sa inte så mycket mer än att hon skulle vara tvungen att mobilisera knät en gång till. På vägen hem satt jag i baksätet och höll i mig så mycket det gick. Mormor körde och fy va läskigt det är!   Läskigt när det är sommar och fina vägar, men idag är det snöstorm och halt. Men vi kom hem hela och fina som tur är.


Sen vara det bara att dra med sig brorsan ut och skotta innan pappa kom hem, så vi fick ner och in bilen i garaget. Tog ca 40 minuter sen hade vi skottat klart, vilket var tur för pappa kom hem bara tio minuter efteråt.


Snart Robinson, sen måste jag ju hinna kolla på de nya Paradise Hotel avsnitten. Va stressigt man har det, hihi!   

Av Rebecka - 27 januari 2010 12:49


Nu sitter jag i skolan och det är tion minuter kvar innan föreläsningen börjar. Åkte extra tidigt idag eftersom dom hela tiden sa på radion att tågen var upp till 70 minuter försenade.... 70 MINUTER, det är ju inte klokt!

 

Tog med mig min bärbara dator så jag kunde plugga lite om jag kom till skolan i hyffsad tid, som jag faktiskt gjorde. Tåget var typ 40 minuter försenade men det kom precis som det andra tåget skulle göra fast det var två tåg innan egentligen, så jag slapp för en gång skull stå ute och frysa häcken av mig. haha, men idag har jag tagit tjockare vantar   

 

Dags att kila till föreläsningen, mot D307!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Bloggvärde

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid föredrar du?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Klockan

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Gästboken

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards