Var dig själv, det finns redan så många andra!

Alla inlägg den 24 januari 2010

Av Rebecka - 24 januari 2010 21:52


Tråkigaste söndagen på länge, men det kan ju inte alltid vara roligt heller. Läst allt som skulle läsas till fredagens föreläsning, så ja, jag ligger lite efter. Får se till att fixa det under veckan!


Ett kapitel och två appendix var det jag kämpat igenom mig idag. Var ju tvungen att ta lite pauser också, annars skulle jag smälla av eftersom allt jag läser just nu är på engelska... dötrist!!! Jag som inte är en hejare på engelska heller, suck.


Trodde August skulle höra av sig idag också, eftersom jag skulle träffa han imorgon innan skolan (börjar ju klockan 13) men inte ett ljud från honom. Då får det vara, han kanske har löst matten ändå får vi ju hoppas på.


Nu ska jag springa ner och lägga mig och tror jag ska titta lite på jönssonligan (ovanligt, haha!). För imorgon måste jag fortsätta läsa denna tråkiga/svåra text, sen föreläsning och sen blir det äntligen kväller och man får åka till streetdancen. Wiee, det är så roligt!! Johanna har även lovat att hon ska följa med, det ska bli spännande att höra vad hon tycker!

Av Rebecka - 24 januari 2010 14:28


... tills det blir mat.


Nu har jag suttit från kl 10 till 14.30 och läst/pluggat på det jag skulle ha gjort tills i fredags. Och inte är jag klar än, hur mycket är det?! Sen måste jag ju hinna göra det som ska göras tills imorgon också, herregud... vilken söndag!


Nu ska jag iaf kila och äta lite mat, äntligen får jag smita med flit från skolarbetet. Hihi, vad gör man inte. haha, ska nog äta extra långsamt.   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Bloggvärde

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid föredrar du?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Klockan

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Gästboken

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards