Var dig själv, det finns redan så många andra!

Alla inlägg den 23 januari 2010

Av Rebecka - 23 januari 2010 22:40


Nu har Johanna och Emma vart här och hälsat på. Lika trevligt att träffa dom varje gång. Emma åkte nästan precis hem, så nu har vi kollat på Robinson, ätit godis, haft rökpauser (till Emma, men klart man är med som sällskap) och lite snack.


Nästa helg kommer troligtvid Johanna hem igen och då ska jag kolla om Filip och Agge har kommit lite på plats i nya lägenheten så man får bjuda in sig själv på en liten inflyttningsfest. hihi, alltid trevligt.


Om två helger har jag lovat Emmis nu att vi ska bada badtunna, kanske dricka lite öl o sedan Robinson såklart. Då har jag det bokat, hehe!


Nu borde jag verkligen gå och lägga mig, rätt så ont i huvudet men det får gå över under natten. Attans också, är lite hungrig... borde man ta sig en kall korv? hihi, mums! Godnatt!

Av Rebecka - 23 januari 2010 16:17


Nu har jag precis kommit hem från jobbet, väntar på maten. Det blir fisk och grönsaker. Jobbade bara fyra timmar idag då jag hjälpte Nina så att deras bandymatch kunde bli av.


Johanna som är hemma över helgen dyker upp om bara några minuter, wieeee ska bli sååå kul att träffa henne igen.   Måste ju passa på när hon är hemma. Så åker hon hem himlans tidigt imorgonbitti så hem ska hon runt 19.35 Men man hinner prata lite skit med henne, hihi.


Igår fick jag mina kläder som vi beställt från Halens. En blus och leggings, och de satt som en smäck. Sååå glad över det också, och äntligen har jag en blus!

   

Leggings (2 pack) för  158:-


 

Blus för 199:-


Senare eller jag tror det blir runt halv 8 som vanligt, då kommer lilla Emma!    Då blir det Robinson för fulla muggar och massa godis, hihi.

Av Rebecka - 23 januari 2010 10:19


Det glömde jag bort igår! Fy mig!


När jag åkte hem från skolan så var det problem med tågen, man blir ju bara så trött på dom där tågen. Först var det bara 5-10 minuter sen, men vid 16 tiden ska massa folk hem så man blir mer och mer försenad. När vi tillslut kom fram till Södertälje Hamn ca 30 minuter försent så hade Gnesta tåget gått + att tåget vi kom med inte gick längre än dit. Det var bara att gå av och vänta helt enkelt.


När jag var på väg av från tåget hörde jag en röst "vill du åka med till Järna?". Kollade upp och såg en konsumkund, hon sa att hon kände igen mig från Konsum och varför inte göra en glad som man känner igen. Haha, självklart tackade jag ja och fick åka med. Wieee, bra att jobba på lilla konsum.   


Tack så jättemycket för skjutsen!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Bloggvärde

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid föredrar du?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Klockan

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Gästboken

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards