Var dig själv, det finns redan så många andra!

Alla inlägg den 21 januari 2010

Av Rebecka - 21 januari 2010 20:48


Sandra åkte med mig från konsum och hem när vi för en gång skull slutade samtidigt, vi satt och snacka när Sandra skriker till "Jag vill gärna åka hem", hahaha jag missade att släppa av henne. Tur att hon sa något annars hade jag nog åkt raka vägen hem till mig. Men jag hann ju inte så långt, typ bara till korsningen   


Måste ju säga att det var en himlans rolig arbetsdag. Ny och skön brutta som hette Sofia. Stackarn, hon måste trott jag och Sandra var två galna fnitterapor. Men bäst hon vänjer sig på en gång, och hon kunde allt hugga tillbaka och det är så det ska vara!   Vi lärde henne aaaallt vi kunde, så nu sitter kvällsrutinerna som en smäck. Haha, många + till dig Sofia!


HAHA, körde in Sandra (som låg på... öö heter det handtrucken?) i några gråa backar som låg i vägen så hon fick typ stickor i hela ryggen. Haha för bara pang poff så tog det stopp, gråa pallarna stod då inte rakt längre och Sandra låg o asflabba. Och nej, vi brukar Inte vanligtvis göra detta på jobbet! Synd bara att man inte tog ett kort, för de måste sett roligt ut!    Haha.


Pratat en hel del med August också, så på måndag ska man träffa honom innan skolan och gå igenom lite matte. Det blir spännande, alltid kul att man kan hjälpa. Så vi får se hur det går, bad han maila över uppgifterna så man hinner kolla lite på dom. Det blir nog perfekt, mer om det på måndag.

Av Rebecka - 21 januari 2010 09:16


Direkt från Wikipedia:


"Sweetie  är en sort av citrusfrukt som är en korsning mellan grapefrukt och pomelo. Eftersom Sweetie inte innehåller så mycket syra som till exempel grapefrukt är den betydligt sötare, därav namnet."


                      Väääldigt tjock skal asså.


Det var Inte gott! Fört problem med att skala efter skalet var så himla tjockt och inte ville släppa. Ner i mixern tillsammans med banan och äpple. Men fyyyy så vidrigt det blev, får knappt ner det. Kan inte ens förklara hur det smakar, men inte smakar det banan eller äpple inte, Haha måste provas! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Bloggvärde

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid föredrar du?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Klockan

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Gästboken

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards