Var dig själv, det finns redan så många andra!

Alla inlägg den 12 januari 2010

Av Rebecka - 12 januari 2010 21:34


Då ska vi se vad Beckis har hittat på idag.   

 

Efter frukosten åkte jag och brorsan in till Södertälje, vi skulle på vattengympa klockan 11.15 Vi simmar 100 meter innan vi gick in till terapibassängen och vänta på att det skulle börja. Det kom mer och mer människor, hela 22 stycken blev vi tillslut.

 

Hantlar och Frisbee körde dom med även idag, och nu börjar man ju kunna övningarna. Fast det är bannemig svårt att stå kvar med fötterna på botten när man håller hantlarna under vatten (bakom ryggen) och ska röra upp och ned. Haha, Rasmus (brorsan) bara skratta åt mig.

 

Hem igen med 13 bussen för att äta lunch, jag är alltid sååå hungrig när jag vart iväg och tränat. Vi nästan sprang hem, hihi. Annars har jag bara latat mig framför datorn och tv:n hela dagen med massa te    Finns inge bättre som en varm, mer te åt fryssenkvistarna! Haha.

 

Nu är jag så himlans trött så ska ta katten under armen och kila ner och lägga mig, och ska sova sååå länge imorrn! Natti!

Av Rebecka - 12 januari 2010 09:32


Gud så skönt man har sovit i natt, inte gjort på flera dar. Jäkla Trazan bara som stod utanför dörren klockan 8.20 krafsande och skrek, inte jama utan JAAMAA! haha, dumma kisse när jag äntligen sovit mer är 2 timmar på raken   Så det var ju bar att gå upp och öppna dörren så han kom in, men inte ville han sova inte utan bara väcka mig, så han gick igen. Haha, sicken älskling jag har!


                    Min älskling (Trazan) nyvaken. 


Nu har man ätit frukost och ska snart gå till bussen, ska in till sydpoolen och gå på vattengympa med brorsan. Får se hur det går för idag är jag helt slut i kroppen, inte konsigt kanske. hehe, så här mycket har jag aldrig tränat, flera dar i streck. Fast det är bara tre dar med idag. Haha shit, känns som massa dar!!   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Bloggvärde

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid föredrar du?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Klockan

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Gästboken

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards