Var dig själv, det finns redan så många andra!

Direktlänk till inlägg 11 januari 2010

Röd som en tomat

Av Rebecka - 11 januari 2010 21:49


Nu har jag dansat för första gången i mitt liv sådär på riktigt, och det var streetdance. Snacka om va instruktören var hoppig, tror hon gjorde alla rörelser i luften. Haha, men va roligt det var!! Måste jag absolut gå på nästa vecka igen, fast jag blev ju helt död och jag skojar inte om jag säger att jag såg ut som en tomat. var bara jag som blev apröd i ansiktet, som vanligt hihi.


Vi var åtta tjejer som stod och vänta på att få komma in, några såg lite nervösa ut och det gjorde bara att jag kände mig mindre nervös. Karina (instruktören) kom jätteglad och hälsade alla välkomna, berättade hur det skulle gå till och sa åt oss att sprida ut oss på golvet. Ingen ville stå längst fram och vad gör jag då? haha, jo ställer mig längst fram... såklart   


I början trodde jag inte det var sant, undrade vad streetdance egentligen gick ut på typ. haha, hon hoppade omkring och alla följde efter. När hon tillslut stanna o sa att uppvärmningen var klar, haha redan död och det var bara uppvärmning! Sedan började kombinationer och massa steg, i början var det inte alls svårt men när alla sen ska sitta ihop, shit shit, tur man har lite minne.


Och måste ju säga att det känns ju lite skönare när man ser att de andra har svårt att hänga med (inte för att jag inte hade det). 45 minuter gick och vi körde hela dansen kanske fyra gånger och jag tror att jag satte den iaf två gånger, jippi!   


Nu ska jag bara komma ihåg den och öva lite till nästa vecka, då det skulle vara samma kombination. Det kan ju iaf inte bli sämre!   

 
 
Ingen bild

Lime

12 januari 2010 20:18

#Tummeup#

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecka - 1 juni 2010 08:37

Nu byter jag blogg! Självklart kommer jag se hur det går och om jag får allt att fungera, men det kan jag enbart se om jag testar. Inte sant? Så från och med nu så ber jag er kära läsare besöka min nya blogg, KäckaBecka! Vä...

Av Rebecka - 31 maj 2010 20:54

Nu har vi varit i Ullared och åkt hela fem timmar hem. Slängde i oss lite mat och åkte sedan en sväng till mormor som fyllde 73 idag. Ja må hon leva! Hurra! Grattis Mormor! Det har vart en dag full med fart och shopping. Hihi, så r...

Av Rebecka - 31 maj 2010 07:21

Nu är det dags att kila upp och börja städa rummet. Eller kanske äta lite frukost först så magen slutar knorra! Först ska jag bjuda mina föräldrar på kaffe på sängen, precis som igår. Men ska försöka låta bli att inte välta ena koppen sen så ...

Av Rebecka - 30 maj 2010 21:37

  Typiskt mig!! Men gillar sånt som lyser och är annorlunda, det är liksom.. Jag.   Idag har vi åkt spårvagn och gått i massa affärer. Megaskoj, haha.. trodde ni något annat.    Tittade på mycket, men det var mycket som inte var något att ha. ...

Av Rebecka - 30 maj 2010 15:56


  Vet inte riktigt om man säger grattis.. hmm, varför är det i så fall grattis? Hur som helst..       Grattis mamma på mors dag!!   ...

Presentation

Bloggvärde

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid föredrar du?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Klockan

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Gästboken

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards