Var dig själv, det finns redan så många andra!

Alla inlägg den 9 januari 2010

Av Rebecka - 9 januari 2010 21:00


Äntligen är pusslet klart, och är det inte riktigt snyggt? Måste skaffa ett till i samma stil. Tycker det är så himla läckert. Nu ska det bara limmas upp på en playwoodskiva och sen upp på väggen. Bara måste ju lägga upp en bild så ni ser hur himla fint det är. Fast snacka om att vissa ställen var assvåra! Men nu e den fäääärdig! Wieee.

 

 

Pussel från toys"r"us som jag fick i julklapp av mormor.



Av Rebecka - 9 januari 2010 15:42


Nu har man tittat på "Det regnar köttbullar". Brorsan och jag låg här i soffan i varje hörn med en filt var och hade det massa mysigt. Såg hela filmen utom 4 minuter någonstans i mitten då jag råkade somna, men vaknade snabbt igen när jag fick en kudde på mig (som brorsan kastat). Haha, då var jag pigg som en mört igen.   

 

Ord som sammanfattar filmen: Uppfinningar, spagettitornado, fet borgmästare, praktikant, och uppblåsbara kyssar.

 

Vad tyckte jag då? Absolut en film man ska se, men det var ju inte något "halleluja moment". Eller om man vill få tyst på jobbiga barn eller få dom sysselsatta ett tag så är denna film ett bra alternativ.

 

Kolla på trailern och se om det är en film för just dig.


http://rstvideo.com/trailer/cloudy-with-a-chance-of-meatballs/


Av Rebecka - 9 januari 2010 10:09


Jaha, nu har man fått hem första kurslitteraturen till kursen som börjar den 20. Borde nog börja läsa den nu så ligger man ju lite före sen när man väl börjar, men den ser ju så fruktansvärt tråkig ut. Haha, bara det gör en mindre taggad. Fast det är nästan den första boken som är på svenska så får väl vara lite glad för det då.


                                          Från Adlibris för 95:-


Idag ska jag enbart lata mig i soffan tror jag, kanske kolla på nåt Paradise Hotel avsnitt på tv6 play eller vad det heter och sen kanske man ska kika på den där nya filmen "Det regnar köttbullar"... myslördag helt enkelt   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Bloggvärde

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid föredrar du?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Klockan

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Gästboken

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards